Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik denk dat ik nog een hele doos heb liggen, ook van 1 euro per stuk. de kans dat ze afgeprijsd worden is wel groot inderdaad. Weet je nog hoe lang ze daarbij wachtten vorig jaar?
't Is wel zo dat ze dit jaar mss een pak minder tubes hebben besteld dan vorig jaar, geen enkele winkel prijst graag af... Denk best vooraf eens gaan kijken of ze er veel hebben liggen dus
Tweedehands of nieuwe Auto Banden en Velgen kopen of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant.
Voorbeeld van hoe ze in de jaren 80 dachten van het interieur van een s-klasse te verbeteren. Ze hebben nog een Michael Knight met epauletten nodig om het geheel te vervolledigen
Het bedrijf noemt Benny-S voor de geïntereseerden.
Tweedehands of nieuwe Auto Banden en Velgen kopen of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant.
iemand? als de banden goed zijn niet veel geld
Zou perfect zijn voor zomervelgen voor mij (als ze in treffelijke staat zijn tenminste).
Misschien dat ik volgende week eens een kijkje ga nemen.
Voorbeeld van hoe ze in de jaren 80 dachten van het interieur van een s-klasse te verbeteren. Ze hebben nog een Michael Knight met epauletten nodig om het geheel te vervolledigen
Het bedrijf noemt Benny-S voor de geïntereseerden.
De omtrek van die banden is te groot voor op de 190. Bij 195 breed moet het 195/60/15 zijn om in orde te zijn met de keuring.
Ah, jammer. Ik heb nu 185/65/15, in men enthiousiasme hadden men hersenen er de juiste bandenmaat van gemaakt toen ik daar juist ging kijken wat er nu op zat .
Comment