Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oldtimer Mercedes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• waarom nu met risico op rotte carrosserie
    ipv
    binnen paar jaar met post 85-86 carrosserie?

Of kopen en niet inschrijven uiteraard ...
    privé prutsen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
      Of kopen en niet inschrijven uiteraard ...
      privé prutsen
      Een auto dient om te rijden, niet om in een garagebox te staan .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
        Een auto dient om te rijden, niet om in een garagebox te staan .
        zoals C_X zijn 2.6?

Nee, uiteraard, maar fun car is anders...
        En die wagens kan je dan wat goedkoper kopen en opknappen. Heb je wat tijd...

Zou jij een 560 SEC ... (even kwijl afvegen) ... gebruiken als daily?

Comment

Nee, enerzijds omwille van het verbruik anderzijds dat je wagen binnen de kortste keren beschadigd wordt door derden.

Ik heb nog bijna elke dag spijt dat ik de mijne verkocht heb

Comment

• zondagskar

(alhoewel, zo ene keer naar zuid frankrijk )

Comment

zoals C_X zijn 2.6?

Nee, uiteraard, maar fun car is anders...
              En die wagens kan je dan wat goedkoper kopen en opknappen. Heb je wat tijd...

Met 'dient om mee te rijden' bedoel ik niet noodzakelijk gebruiken als daily. Ik heb het over het kopen van een auto om dan 2 of 3 jaar langs te kant te laten staan zonder dat hij ingeschreven is. En er zelf aan werken is al helemaal onmogelijk wegens geen tijd er voor (en 2 linkse er boven op) .

Enne, een 560 zou mij bij dagelijks gebruik arm zuipen . Zoiets dient hoogstens voor weekendgebruik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                Ik wil dat ook weten

nieuwe link, wel iets anders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                  Nee, enerzijds omwille van het verbruik anderzijds dat je wagen binnen de kortste keren beschadigd wordt door derden.
                  Rare buurt dat jij rondrijdt/woont

Comment

• In Gent centrum is dat ook niet uitgesloten... De eerste maand dat we er woonden (we zaten toen wel midden in de studentenbuurt onder de boekentoren) hadden ze 's nachts al tegen mijn auto gereden, enkele weken later mijn spiegel er af en nog even later een nieuwe antenne mogen kopen.... Heb dan maar een garage gehuurd.

Comment

• Ja, toen ik op de rosier woonde zette ik daar ook geen auto

Comment

• Rozier . Voila...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          Rare buurt dat jij rondrijdt/woont
                          Ga gewoon eens op een zaterdag een halve dag bij een plaatselijk grootwarenhuis kijken, of nog beter een ondergrondse garage, en zie hoeveel deuren tegen de ernaast staande wagen geslagen wordt zonder dat men er naar omkijkt .

Ik durf gerust zeggen dat ik soms de S niet meeneem omwille van het feit dat ik hem niet "deftig" (lees veilig) kan parkeren.

Comment

Ja, toen ik op de rosier woonde zette ik daar ook geen auto
                            daar gewoond? zotjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                              Ga gewoon eens op een zaterdag een halve dag bij een plaatselijk grootwarenhuis kijken, of nog beter een ondergrondse garage, en zie hoeveel deuren tegen de ernaast staande wagen geslagen wordt zonder dat men er naar omkijkt .

Ik durf gerust zeggen dat ik soms de S niet meeneem omwille van het feit dat ik hem niet "deftig" (lees veilig) kan parkeren.
                              het zijn meestal de mensen met de breedste deuren die passagiers meenemen die da wagen niet kennen, die anderen hun deuren abbumeren

dan kun je met nix meer buitenkomen

smart zijn achterhoek links achteraan is ondertussen ook gans beschaard
                              net zoals elke kar ik had

het leven is hard

Comment

• Niet overdreven duur

Comment

• Zalig exemplaar

Comment

• Heb hem wel ook al in exclusieve auto gespot-topic gezet, maar eigenlijk hoort hij hier het meest:
                                    Gisteren in dusseldorf: 300 SL Gullwing
                                    Hing een sticker op van "Moscow Oldtimer Rally", dus hij wordt nog grondig gebruikt ook! Ik denk dat er velen zouden zijn die hier amper mij zouden durven/willen rijden, je kan er twee SLS amg's voor kopen!

Comment

• Er is ooit eens een onderzoek gedaan bij prive 300SL-eigenaars over het gebruik van hun wagen. meer dan 85% van de bezitters reed er regelmatig in.

Comment

Er is ooit eens een onderzoek gedaan bij prive 300SL-eigenaars over het gebruik van hun wagen. meer dan 85% van de bezitters reed er regelmatig in.
                                        Nu ik er bij stilsta, als je je al zo'n wagen kan aanschaffen wil je natuurlijk het genot ervaren van ermee te kunnen rijden ook

Comment

• uiteraard
                                          en nix bolt beter als een ster

Comment

Working...
                                          X