Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als het is om +30 jaar mee te rijden maakt het niet veel uit of je van een nieuw model vertrekt of niet natuurlijk. Maar een break is handiger omdat je natuurlijk nooit weet wat je in de toekomst nog nodig gaat hebben
Niet akkoord.
Als je een nieuw model koopt rijd je de eerste 8 jaar rond met een gangbaar model. De volgende 8 jaar rijd je rond met 'het vorige model'. Dus dan heb je al 16 jaar geen turkenbak.
Niet akkoord.
Als je een nieuw model koopt rijd je de eerste 8 jaar rond met een gangbaar model. De volgende 8 jaar rijd je rond met 'het vorige model'. Dus dan heb je al 16 jaar geen turkenbak.
G-klasse valt enkel te vergelijken met de Defender, en dat wint ie hands-down.
En niets tegen BMW he.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Ik zou eigenlijk ook eens een BMW moeten kopen om te weten wat het is
Een E60 is zowat mijn favoriete wagen. Toen ik begin dit jaar voor pakweg 15.000 euro een deftige auto zocht paste die perfect in het budget. Ik zou zo graag een 520/525da gekocht hebben.
De W211 vond ik al vanaf 2002 een veel te klassiek verouderd design, zowat het tegenovergestelde van de E60 en wat ik graag zie. Toch heb ik een 211 gekocht gewoonweg omdat het een Mercedes is.
Maar ik zou echt zeer graag eens een dag met een 520dA van 2004 rijden om de vergelijking te maken in de hoop toch iets beters aan de 211 te vinden.
Comment