Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
oldtimer Mercedes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door *BMW*power Bekijk Berichtenhttp://nl.kapaza.be/belgie/mercedes-...s-53600812.htm
Mooie kar, wel spijtig van die Hawai-toestanden. Vind dat altijd verschrikkelijk lelijk En doet mij wat twijfelen over het soort eigenaar/staat van die kar (jonge gast allicht - Johny )
Kijkt er iemand naar Mega Mindy? :')
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Roest krot dat maanden te koop heeft gestaan bij een malafide handelaar in Eeklo en dan uiteindelijk verkocht werd aan iemand uit Antwerpen die de Nederlandse taal niet machtig is en hem onmiddellijk weer te koop zette voor veel te veel geld (dikke €3000 ofzo) staat nu gewoon te koop voor bijna €10.000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenDie kar blijft maar op het net circuleren. In Eeklo lang te koop gestaan aan een goede 5000€ dacht ik.
Comment
-
http://www.2dehands.be/autos/autos/m...Fmercedes-benz
Ik denk dat die herspoten is in Eeklo bij die gast. Ik ken nog wrakken die van daar komen (staat ook zo'n rode 190 nu), wat die gast durft verkopen... Ik snap niet van waar die bakken daar komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDikke kleurencombo
autoweek.nl
echt iets voor Ian
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichtenhttp://www.2dehands.be/autos/autos/m...Fmercedes-benz
Ik denk dat die herspoten is in Eeklo bij die gast. Ik ken nog wrakken die van daar komen (staat ook zo'n rode 190 nu), wat die gast durft verkopen... Ik snap niet van waar die bakken daar komen.
Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenmooie oude benz
echt iets voor Ian
Comment
-
Prijs zal wel niet kloppen jammegenoeg, anders was het de mijne.
Comment
-
Onder de 200 zelfs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDikke kleurencombo
autoweek.nl
Spijtig van het stofje maar de kleur is gewoonweg fantastisch zalig! Kan nie beter! (jawel in't wit )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
Mijn hol ook, gewoon dubbele beglazing.
Er kwam ne zogezegden BMW kenner dat ook zeggen dak ne gepanserde 750i had door die dubbele beglazing, fuck jong zo'n gepanserde auto heeft wel 3 cm dik glas, als't nie meer is.
Comment
-
Ik kan deze oldtimer in wording maar moeilijk vergeten.
Comment
Comment