Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oldtimer Mercedes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
    Schitterende wagen en da kleur is super!
    Ging ik ook juist zeggen...

Comment

• Gaan met die banaan.

E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.
      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Natuurlijk moet dat, ik wil gewoon zeggen dat de internals niet 100% dezelfde moeten zijn als origineel, leg daar ne 5.6 in zonder kats en da spel gaat goed gaan!

Liever ne 5.6 zonder kats met ne getrag in nen 190 pré-fl.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
          show me! show me!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
            Aja waarom niet en buiten die rode die we op't inet vinden heeft AMG die er echt ooit ingestoken?

Comment

• doe me en de kinderen een plezier en installeer kats

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                doe me en de kinderen een plezier en installeer kats
                zou me niets geven hoor in een 190
                blijft nogal overpowered

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                  show me! show me!
                  Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                  Aja waarom niet en buiten die rode die we op't inet vinden heeft AMG die er echt ooit ingestoken?

Ik heb het wel over home-projectje hé...

Comment

doe me en de kinderen een plezier en installeer kats
                    Jij moet mijn 190 immens haten

Comment

• belange ni, maar ik vind als je kat kunt steken het moet doen, en niet voor die 30/40 pk extra moet gaan

Comment

belange ni, maar ik vind als je kat kunt steken het moet doen, en niet voor die 30/40 pk extra moet gaan
                        6 tot 10 eigenlijk maar maar troost je, dit is geen daily kar.

Comment

• interessant

2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                            Carburateur en op gas? Leuk, hier in de buurt rijdt er zo'n setup en dat lijkt nergens op.

Zou ik nog niet gratis willen. (is dan nog een handbak die waar ik het over heb)

Comment

6 tot 10 eigenlijk maar maar troost je, dit is geen daily kar.
                              bobo had het over de 560

Comment

belange ni, maar ik vind als je kat kunt steken het moet doen, en niet voor die 30/40 pk extra moet gaan
                                vind van niet, zo een 300pk 560 rij toch niet daily, dus impact is klein.
                                Zelfs met kat is het zwaarder vervuilend dan uw smartje he.

Comment

Carburateur en op gas? Leuk, hier in de buurt rijdt er zo'n setup en dat lijkt nergens op.

Zou ik nog niet gratis willen. (is dan nog een handbak die waar ik het over heb)
                                  Een injectie uit 1982 is vaak geen pluspunt nochtans.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                    Een injectie uit 1982 is vaak geen pluspunt nochtans.
                                    Reden?

Oke, onderdelen zijn schijteduur àls er wat aankomt, maar eenmaal dat in orde is, komt daar eigenlijk weinig aan hoor.

Comment

• Oke misschien wat overdreven maar ik bedoel als je een Einspritzung uit 1982 koopt dat je ongeveer evenveel kans hebt dat hij bv. koud of warm niet goed start als met een carburatorversie.

Comment

• De carbumodellen zijn moeilijk af te regelen en als die met E deftig onderhouden is gaat die nog eens lekker vooruit ook wat ge niet kunt zeggen van dat carbumodel, en dan nog eens op gas ook.

Echt nen otto voor nen olander

Dat voorspelt alleen maar cheapness en geen onderhoud.

Comment

• met de injecties geen last gehad, tot ik ze met lpg naar de verdoemenis hielp

die ene carb die ik had draaiden alleen nog op gas

Comment

Working...
                                          X