Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
oldtimer Mercedes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenvolgens mij zal een 230ce altijd in alle opzichten beter zijn als een 280 met carbs
maar jij gaat er wat mee aanvangen das anders natuurlijk
Buiten natuurlijk het milieu- en prestatieaspect.
Om snel te gaan moet je natuurlijk een 280CE hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenals die goed draait no prob, gaan ervoor
toch moet ikzelf dat nooit meer hebben, als ze verlopen en je vind geen liefhebber die ze wil fijntunen no thx
Nuja, mij gaat het meer om de "exclusiviteit" dan iets anders.
Qua "toekomst" moet je volgens mij ofwel de 280C ofwel de 280CE hebben, en in het bijzonder de 280C gezien zijn exclusiviteit. Blijkbaar zouden er nog maar een 300-tal in Duitsland zijn.
Comment
-
Comment
-
Vorige week zag ik aan het station in Waregem ook een witte W123 staan, stond wel op O-platen.
En dan in Brugge nog een witte W123, op gewone platen, met garage reclame van Waregem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk BerichtenDamn die F10 is een mooie wagen
Eindelijk begint het er weer wat uit te zien als een BMW, achterlichten vind ik erg mooi met die lijnen, evenals de motorkap met die lijnen die vertrekken van het logo (precies water dat golft).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichtenmooiste 5-reeks ooit.En E39 heeft ook nog altijd een boontje voor bij mij.
Noem het eerder 'mooiste "moderne" 5-reeks tot nu toe.
Leuk, BMW talk in een Mercedes topic.
Comment
-
Mja, E34 Touring beats all.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten300D automaat met oude nummerplaat en schapenvellen
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichtenén andere motor gestoken
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIdem met die injectiepompen hoor.
Nuja, mij gaat het meer om de "exclusiviteit" dan iets anders.
Qua "toekomst" moet je volgens mij ofwel de 280C ofwel de 280CE hebben, en in het bijzonder de 280C gezien zijn exclusiviteit. Blijkbaar zouden er nog maar een 300-tal in Duitsland zijn.
Langst de andere kant is een 123 niet echt exclusief (enkel voor verzamelaars/kenners).
Zoals je zelf ook aangaf wil je op die kar bijleren, en er je broek niet aan scheuren.
Als je de werkuren er bij gaat tellen, is het kantje boordje hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk BerichtenKom maar naar de Benzmeet, dàn ga je schapenvellen zien
non ori tuning op een oude mercén andere motor gestoken
Als je om exclusiviteit gaat, zou je het direct moeten doen.
Langst de andere kant is een 123 niet echt exclusief (enkel voor verzamelaars/kenners).
Zoals je zelf ook aangaf wil je op die kar bijleren, en er je broek niet aan scheuren.
Als je de werkuren er bij gaat tellen, is het kantje boordje hé
Maar een 123 verkloten is natuurlijk een pak minder erg dan een Pagode.
En als je met een kever of 2CV begint om te leren lassen, dan weet je zowieso dat je niet uit de kosten gaat geraken. Bij deze gaat het nog min of meer lukken.
Ander scenario is dat we die 123 gaan gebruiken als test voor bepaalde bedrijven. Als ze het op de 123 goed doen, zullen ze het op de Pagode ook wel goed doen. Maar mijn compagnon is tijdelijk in het buitenland.
Comment
Comment