Mededeling
Collapse
No announcement yet.
oldtimer Mercedes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenAhum, pssst, dat is een W140
Wel, doe mij maar nog steeds die achterste.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenof hoe groots een 124 kan zijn
nee
zee aan kwaliteit bij benz
typisch stebenz deze post
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtentoffe kleuren op beide.
en toch verschil
almandine zie je wel eens op 140
maar petrol op 126 bijna niet
ik toch niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenDoe mij maar die achterste.
zal afhangen van opties en motor
Comment
-
Rechter kar, met oranje pinkers en zonder al dienen brol aan de grille aub.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
-
Ik had mijn zinnen gezet op een W126 280se. Maar ik moet toegeven dat ik eigenlijk bijzonder teleurgesteld was in het rijden
Wat een lomme bak zeg....
Wel dikke merci aan Alexis en C_X voor de assistentie!Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
van de 126 6-cylinders is van bij lancering geschreven dat ze uitsluitend goed zijn voor mensen met lillende billen (en bobo )
de 280 injectie zou bij volgas normaal gezien toch wat moeten sleuren
en het rijgedrag, tja...een benz, zeker deze tijdsgeest, wil niet de meest dynamische auto zijn (al hebben ze een veilig weggedrag
cx ? zo'n groot verschil met de 300 ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenIk had mijn zinnen gezet op een W126 280se. Maar ik moet toegeven dat ik eigenlijk bijzonder teleurgesteld was in het rijden
Wat een lomme bak zeg....
Wel dikke merci aan Alexis en C_X voor de assistentie!
'k Zal kik eens tot daar komen hé, kunde eens zien hoe een 126 zich hoort te gedragen. Na al de gebreken die Alexis me noemde is dat zo'n kist die ge beter laat voor wat die is. En dat was niet veel meer precies.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenvan de 126 6-cylinders is van bij lancering geschreven dat ze uitsluitend goed zijn voor mensen met lillende billen (en bobo )
de 280 injectie zou bij volgas normaal gezien toch wat moeten sleuren
en het rijgedrag, tja...een benz, zeker deze tijdsgeest, wil niet de meest dynamische auto zijn (al hebben ze een veilig weggedrag
cx ? zo'n groot verschil met de 300 ?
Ik weet niet of ge u het filmke nog herinnert maar een CLS 320 CDI was niet sneller dan mijn oude boot.
Verder is de auto dynamisch genoeg, ge moet er u enkel van bewust zijn dat er geen stabi stangen zijn en dat bij flink bochtwerk de deurhendels de baan kunnen raken. Wat niet zegt dat ge daarmee traag den bocht door gaat. Ik kan mijn S klasse hier door't stad zwieren als ne mini
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichtenhttp://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...RT&tabNumber=2
Andere wielen en chrome wielbogen der af.
Want een zeldzame 4 zitter + alcantara = (de enige stof waar ik m'n leder voor zou inwisselen)
Comment
Comment