Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oldtimer Mercedes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
    Maar weet je van wie hij is, en of hij uberhaupt te koop is? En voor 't zelfde geld is die motor vastgelopen/kapot ofzo. Maar op de foto's te zien hebben ze hem wel verplaatst?

Je hebt de ruitenwissers toch wel weer platgelegd he?
    2 keer neen helaas, maar ik maak me wel zorgen over z'n lot, er staat niets meer bij en volgens mij is het een wees
    Verplaatst is hij wel inderdaad, de automaat stond in N dus zal wel geduwd zijn. Ik fiets er straks weer langs, zal m'n nummer eens achterlaten je weet nooit.

Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten

@Strage : definieer oppervlakteroest? Maar hij ziet er wel nog goed uit.

Ziet er wel kaal uit, niet veel opties. Zelfs geen houtwerk op het dashboard. Zo te zien 3 knoppen centraal. Waarvan vermoedelijk 1 voor de achterruit ontwaseming, en dan nog twee, maar ik kan nu niet direct denken waarvoor. Iemand?
    Maar die knop voor de 4 pinkers is zo :love:
    Gewoon, achteraan is er zo wat roest aan de uitlaattips, bumper/koffer (alleen daar hang ook echt mos), ik ben er eens rondgewandeld en kon voor de rest niet meteen echte rotte plekken zien, je weet natuurlijk niet hoe de bodem is maar volgens mij heeft hij al die tijd op verhard gestaan. Hij is wel vrij kaal natuurlijk, maar dat heeft ook wel iets (alleen dat schuifdak hé )...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
      [mad mode]tis een oude benz automaat met een zes-in-lijn
      welke opties wil je in godsnaam nog? Koopt nen nieuwe chevrolet spark he zeg![/mad mode]
      Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
      alleen dat schuifdak hé ...
      Om te antwoorden met een citaat.

Neenee : hoogteregeling van de koplampen, centrale vergrendeling, zonneband over de voorruit (zo een groene), elektrische antenne, airco, armsteun, ...

Als je een 280E met automaat hebt, dan moet het een echte cruise-kar zijn, anders wil je die met een vijf-bak.

Comment

• Geweldige motor natuurlijk, daarom zeker een auto die tot de verbeelding spreekt als je hem daar zo ziet staan.

Informeer eens naar de prijs om jezelf gerust te stellen. Als het maar €200 ofzo is kan je hem kopen en die typische 280-elementen verkopen aan Hollanders en dan de rest laten ophalen als oud-ijzer. Gezien die zetelhoezen kan er ook nog een mooi interieur inzitten.
        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Of gewoon met O-plaat in te schrijven als de roest allemaal nog meevalt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
            Ik ook niet, het zag er echt nog deftig uit
            Bij ons in Sint-Martens-Latem heeft men jarenlang appartementen geweerd (geen bouwvergunning voor verleend) om de gemeente "exclusiever" te houden.
            Plots was er een ander gemeentebestuur dat bepaalde banden had met projectontwikkelaars en aannemers en nu worden er wel "meergezinswoningen" vergund.
            Resultaat is dat er tal van villa's (soms geen 15 jaar oud) en zelfs bloeiende horecazaken, als ze maar in de juiste zone liggen, worden opgekocht voor 1 à 2 miljoen euro om ze vervolgens af te breken en er wat kleine luxe-appartementjes op te zetten.
            Op de Kortrijkse steenweg waar oa. Porsche, Ferrari, BMW, MB, etc. gevestigd zijn hebben de laatste tien jaar ongeveer alle particuliere bewoners van huizen een bod gekregen waarna hun huis werd afgebroken door projectontwikkelaars.

Hier gaan villa's tegen de vlakte uit dezelfde periode van jouw huis (jaren 50) maar dan nog veel degelijker, huizen die tweehonderd jaar zouden meekunnen en in de plaats komen dan snel, slecht en goedkoop gezette, niet-geïsoleerde wansmakelijke bouwsels.
            Waarschijnlijk word het huis bij jou wel vervangen door iets degelijkers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
              Of gewoon met O-plaat in te schrijven als de roest allemaal nog meevalt
              Hoeft niet mee te vallen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                Bij ons in Sint-Martens-Latem heeft men jarenlang appartementen geweerd (geen bouwvergunning voor verleend) om de gemeente "exclusiever" te houden.
                Plots was er een ander gemeentebestuur dat bepaalde banden had met projectontwikkelaars en aannemers en nu worden er wel "meergezinswoningen" vergund.
                Resultaat is dat er tal van villa's (soms geen 15 jaar oud) en zelfs bloeiende horecazaken, als ze maar in de juiste zone liggen, worden opgekocht voor 1 à 2 miljoen euro om ze vervolgens af te breken en er wat kleine luxe-appartementjes op te zetten.
                Op de Kortrijkse steenweg waar oa. Porsche, Ferrari, BMW, MB, etc. gevestigd zijn hebben de laatste tien jaar ongeveer alle particuliere bewoners van huizen een bod gekregen waarna hun huis werd afgebroken door projectontwikkelaars.

Hier gaan villa's tegen de vlakte uit dezelfde periode van jouw huis (jaren 50) maar dan nog veel degelijker, huizen die tweehonderd jaar zouden meekunnen en in de plaats komen dan snel, slecht en goedkoop gezette, niet-geïsoleerde wansmakelijke bouwsels.
                De vooruitgang.....soms bagger.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                  Geweldige motor natuurlijk, daarom zeker een auto die tot de verbeelding spreekt als je hem daar zo ziet staan.

Informeer eens naar de prijs om jezelf gerust te stellen. Als het maar €200 ofzo is kan je hem kopen en die typische 280-elementen verkopen aan Hollanders en dan de rest laten ophalen als oud-ijzer. Gezien die zetelhoezen kan er ook nog een mooi interieur inzitten.
                  Dat is inderdaad het minste dat ik kan doen, zo kan ik hem niet laten staan

Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                  Of gewoon met O-plaat in te schrijven als de roest allemaal nog meevalt
                  Dat zou al helemaal leuk zijn, maar ik vrees dat er nog wel wat werk zou zijn om hem door de keuring de krijgen geen idee hoe lang hij stilstaat maar op de Streetviewfoto (2009) stond hij er precies ook al even...

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten

Ik vind dat zo triestig hé, maar da's de kracht van geld zeker
                  Ik heb het verkavelingspapier eens bekeken en jaja hoor; op de plaats waar dat ene huis stond gaan ze 4 halfopen bebouwingen op elkaar rammen, net zoals in de rest van het dorp. Een prachtige hoeve naast ons moest ook plaats ruimen voor 8 smalle huizen die allemaal hetzelfde zijn, en zo wordt het straatbeeld in deze buurt er niet echt mooier op

Comment

• Ik heb ook een grondige hekel aan de 'verappartementing' en 'verwijking' van gemeentes. Paar jaar geleden stond hier niet ver vandaan een oud (wel redelijk vervallen) huisje met een groot stuk land rond. Dat hebben ze dan platgegooid, een straat doorgelegd en nu is het een woonwijk met saaie hedendaagse huizen...

Achter ons is ook nog een weide, en naast ons huis een soort van doorweg. Dus ik vrees als de eigenaar dood is, dat de zoon (onze buur) dat gaat verkopen en dat ze daar ook een straat gaan leggen om het dan vol te bouwen.

Tegenwoordig draait het idd allemaal om geld. Geld is macht.

Maar goed, terug naar de oude Benzen.

E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.
                    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• nog heel ff over die appartementen, moesten het dan betaalbare dingen zijn voor jonge mensen...maar nee

ze plakken er 'luxe' voor en vragen 400000

Comment

• Inderdaad, onbetaalbaar, zelfs die nieuwe kleine opeen geduwde huisjes in m'n straat kosten al 300.000 + geloof ik
                        Geef mij dan maar zo'n oud huisje dat ik een beetje kan opfrissen

Comment

• @ stradge: Wisselen tegen een setje klepstoters, plaatsing incl.

Heb daar nog een Gasinstallatie voor liggen btw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                            @ stradge: Wisselen tegen een setje klepstoters, plaatsing incl.

Heb daar nog een Gasinstallatie voor liggen btw
                            Wij kunnen zaken doen Ik laat iets weten als ik erachter kom

Comment

Wij kunnen zaken doen Ik laat iets weten als ik erachter kom
                              Gewoon op het gemeentehuis gaan vragen wie de eigenaar van dat stuk grond is

Comment

Inderdaad, onbetaalbaar, zelfs die nieuwe kleine opeen geduwde huisjes in m'n straat kosten al 300.000 + geloof ik
                                Geef mij dan maar zo'n oud huisje dat ik een beetje kan opfrissen
                                Idd de prijzen zijn gewoon schandalig ! In mijn straat is er een open huis van midden jaren 60 verkocht voor 380000 euro ... Dat moest dan volledig gerenoveerd worden !

Een ander villa'ke van de jaren 80 stond hier in straat te koop voor 730.000 euro en is verkocht voor 690.000 ... Als je dan al zoveel geld hebt zou ik ergens anders iets kopen ...

Das ook de reden waarom ik wegtrek van antwerpen en omstreken ... Het is niet meer te betalen en ik ga nooit van men leven op een appartement wonen ... Geef mij maar een oud en gezellig huisje of boerdrijtje in de rust en het groen dat ik zelf naar men zin kan opknappen !
                                Benzine
                                '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                Diesel
                                '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                                  Idd de prijzen zijn gewoon schandalig ! In mijn straat is er een open huis van midden jaren 60 verkocht voor 380000 euro ... Dat moest dan volledig gerenoveerd worden !

Een ander villa'ke van de jaren 80 stond hier in straat te koop voor 730.000 euro en is verkocht voor 690.000 ... Als je dan al zoveel geld hebt zou ik ergens anders iets kopen ...

Das ook de reden waarom ik wegtrek van antwerpen en omstreken ... Het is niet meer te betalen en ik ga nooit van men leven op een appartement wonen ... Geef mij maar een oud en gezellig huisje of boerdrijtje in de rust en het groen dat ik zelf naar men zin kan opknappen !
                                  Helemaal mee eens! Een soort fetish van me, zulke oude mensenhuizen op den buiten
                                  Ondertussen ook nieuws van de 280E: nadat ik een briefje onder de ruitenwisser gestoken had kreeg ik een PM of Facebook van een lagere schoolvriendin van me, de auto is blijkbaar van haar overleden grootouder(s) en toen ze Senne zag staan op het briefje had ze een vermoeden dat ik het was, hoe toevallig
                                  Momenteel is hij niet te koop omdat de erfenis nog niet helemaal geregeld is, maar ze ging me iets laten weten als het zover is

Comment

• Da's straf.
                                    Small world.
                                    Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                                    Current:
                                    1987 Mercedes-Benz W124 200D
                                    1979 Mercedes-Benz W123 280E
                                    1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                                    Ex:
                                    1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                                    1976 Mercedes-Benz W123 250
                                    1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                                    1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                                    1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                                    1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                                    2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                                    1980 Mercedes-Benz W123 280
                                    1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Small village vooral

Comment

Helemaal mee eens! Een soort fetish van me, zulke oude mensenhuizen op den buiten
                                        Ondertussen ook nieuws van de 280E: nadat ik een briefje onder de ruitenwisser gestoken had kreeg ik een PM of Facebook van een lagere schoolvriendin van me, de auto is blijkbaar van haar overleden grootouder(s) en toen ze Senne zag staan op het briefje had ze een vermoeden dat ik het was, hoe toevallig
                                        Momenteel is hij niet te koop omdat de erfenis nog niet helemaal geregeld is, maar ze ging me iets laten weten als het zover is
                                        Laat me iets weten als je hem niet wil!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                                          Laat me iets weten als je hem niet wil!
                                          Welke onderdeel wil je wel? Ik wil de parafan-roosters

Comment

Working...
                                          X