Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Welke onderdeel wil je wel? Ik wil de parafan-roosters
Ok, al is de kans reëel dat ik hem toch zelf hou als de prijs goed zit en er geen onaangename verassingen opduiken, ben er een beetje verliefd op aan het worden
Voordeel is dat je die gewoon buiten kan laten staan
Ik vrees dat men er het maximum zal willen uithalen qua prijs. Als de ouderlijke woning al afgebroken is voordat de erfenis behoorlijk is verdeeld dan wijst dat op niet veel goeds.
Voordeel is dat je die gewoon buiten kan laten staan
Ik vrees dat men er het maximum zal willen uithalen qua prijs. Als de ouderlijke woning al afgebroken is voordat de erfenis behoorlijk is verdeeld dan wijst dat op niet veel goeds.
Laten we Stragde helpen en de maximumprijs mee te helpen bepalen
Dat valt af te wachten, het is wel een voordeel dat ik die mensen wat ken, ik denk niet dat ze het geld nodig hebben + hij staat al lang stil en de motor is nogal onvriendelijk voor de portemonnee. Wat zou je daar maximum aan mogen geven, gesteld dat ze niet heel rot is en na wat grondig onderhoud door de keuring geraakt?
Dat is volgens mij gewoonweg onmogelijk, zeker omdat het zo'n oude is.
Veel van die auto's die praktisch heel hun leven binnen hebben gestaan zijn goed roest.
De auto kan er best redelijk goed uit zien en bijvoorbeeld frisse wielranden hebben maar dat zegt niets over de staat van de chassisbalken, die kunnen bijna niet anders dan goed rot zijn bij zo lang buitenstaan, hetzelfde geldt voor de deuren en tal van andere plaatsen die niet zichtbaar zijn maar waarlangs het water zich een weg baant terwijl die auto daar eigenlijk allergisch aan is.
Als hij een beetje goed zou zijn dan mag je tegen de €2000 rekenen.
Maar ik zou hopen dat de ontsteking en injectie gewoon nog een beetje goed zijn en dat de olie in de automaat nog vloeibaar is en hem in slechte staat proberen kopen voor pakweg €250 en er dan op O-plaat mee rijden en geen kosten aan doen. Ik denk namelijk niet dat het een auto kan zijn waar nog wat mee aan te vangen valt.
Ik vrees dat die auto paar jaar buiten heeft stilgestaan.
Buitenstaan is rotten. In de W123 zitten er heel veel waterkanaaltjes, die verstoppen met een dennennaald. Als die verstopt zitten, dan blijft er water staan en roest het.
Ik vrees voor de dorpelkoppen (en bijgevolg voor de chassibalken), onderkant deuren, scharnierbakken en bijgevolg de schutbord.
Maar zoals Gere zegt : als je die op O-platen krijgt kan je er wel mee rondbollen. Er zitten nogal weinig opties op die de auto echt waardevol maken. Mocht hij nu een 5-bak hebben, was het iets anders geweest, maar het is een grote motor met automaat en het geld voor meer was op.
Zo, mijn voeten staan bij deze weer op de grond
Ik was gewoon verbaasd dat hij optisch niet meer roest had, hij was opvallend hard om zo buiten gestaan te hebben. Voor de rest weet ik er eigenlijk niks van, als hij te koop komt zal ik hem eens aan een grondig onderzoek onderwerpen maar de kans dat er niet veel meer mee aan te vangen is zonder m'n broek eraan te scheuren is miniem vrees ik. Het beetje geld dat ik overhoud steek ik ook liever in de 190 dan, ach we zullen zien ik hou jullie op de hoogte
Zo, mijn voeten staan bij deze weer op de grond
Ik was gewoon verbaasd dat hij optisch niet meer roest had, hij was opvallend hard om zo buiten gestaan te hebben. Voor de rest weet ik er eigenlijk niks van, als hij te koop komt zal ik hem eens aan een grondig onderzoek onderwerpen maar de kans dat er niet veel meer mee aan te vangen is zonder m'n broek eraan te scheuren is miniem vrees ik. Het beetje geld dat ik overhoud steek ik ook liever in de 190 dan, ach we zullen zien ik hou jullie op de hoogte
Maar hey. Je kan geluk hebben hoor. Als al die afwateringsgaten altijd open zijn gebleven, dan zouden enkel je dorpelkoppen aangetast kunnen zijn. En afhankelijk van je budget kan je er zoveel geld of zo weinig geld aan smijten als je wil.
Mijn hersteller vraagt 250 pleuri's per dorpelkop.
Zo, mijn voeten staan bij deze weer op de grond
Ik was gewoon verbaasd dat hij optisch niet meer roest had, hij was opvallend hard om zo buiten gestaan te hebben. Voor de rest weet ik er eigenlijk niks van, als hij te koop komt zal ik hem eens aan een grondig onderzoek onderwerpen maar de kans dat er niet veel meer mee aan te vangen is zonder m'n broek eraan te scheuren is miniem vrees ik. Het beetje geld dat ik overhoud steek ik ook liever in de 190 dan, ach we zullen zien ik hou jullie op de hoogte
Als het blok draait doe je met 250-500 euro geen slechte koop.
Deze voormiddag ben ik met deze kar meegereden door de vlaamse ardennen. De heerlijke 6 cilinder deed goed zijn best om mijn oren te plezieren. Het was gewoonweg heerlijk. Ik was ook best verschoten van het rijcomfort, zacht en smooth maar als het gas ingeduwd wordt toch een sportieve toets.
send on mobile device.
Comment