Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
oldtimer Mercedes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk BerichtenGere, hoe rij je eigenlijk met je 190E? Ik zie in je onderschrift een verbruik van 12l, ik zit met mijn 230E in een zwaardere en minder gestroomlijnde auto op 11.x liter
Comment
-
Comment
-
Cool. Witte deuren en witte motorkap en kofferklep en je hebt een vette two-tone.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Tip: Bezint eer ge begint.
Comment
-
Lol,
Voordeel is dat deze wel al 2 maand buiten staat, dus ook in regen. Indien er water ergens zou inlopen zou ik het rap zien.
Bodem lijkt oke, wielkassen en wielboorden ook. enkel wat roest op gebruiksplaatsen. Hij zou wel een deftige polierbeurt kunnen gebruiken.
Ben gisteren nog eens gaan kijken en het interieur is een zwart, geen stof maar iets leerachtigs. Verder ontbreekt de radio en is er wel wat gebruikschade.
Maar hij is in betere staat of Ians geweest.
oja, staat momenteel op doppen maar je kan er wel barrock velgjes bijhebben dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenveel regen is er niet geweest, de laatste dagen, en zon genoeg om alles te verdampen
Comment
-
Wat is de prijs?
't Blijven vette bakken natuurlijk. Daarmee cruisen en alle hoofden zien draaien is heerlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenTip: Bezint eer ge begint.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten....en alle hoofden zien draaien is heerlijk.
graptje
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenZalig dat dat van u moet komen
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenAandachtshoer!
graptje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenGeef toe dat je het zelf ook leuk vind.
Ik betrap mezelf erop om in de vitrinnen te kijken om mezelf te zien rijden met de fiat:p
Comment
-
Ik doe dat bij quasi elke auto waar ik mee rijd.
Wil uw kop niet zotmaken, maar FAK
Comment
Comment