Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oldtimer Mercedes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    wat een beautee

donkerbruin
    Inderdaad, da bruin past er echt enorm goed op!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichten
      ge moet eens komen nieuwjaren hé, liefst op ne zondag ofwel 's avonds
      Dat klinkt aanlokkelijk Gaan we dus zeker binnen dit en 14 dagen eens doen

Heb jij soms wat foto's van je 126? En in je SL wil ik ook wel eens zitten, das een wagen dak enorm mooi vindt maar nog nooit in heb gezeten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
        Die van u wil ik ook nog wel eens zien. Als het terug wat beter weer is, eens een 123 meet doen ofzow
        't is geen perfecte kar. gewoon een goeie bak om af en toe eens buiten te halen, zoals gisteren. toen m'n madam 's morgens ging werken vond ik dat ze een behoorlijke hollywood-uitstraling had. 'k kon dan ook niet anders dan haar in stijl te gaan oppikken, en 'k heb dan maar de benz z'n laatste ritje van 't jaar laten maken.
        hoe minder ik er mee rijd, hoe meer ik geniet van de ritjes die 'k dan toch doe.
        eigenlijk moet de voorophanging er eens onderuit om te reviseren, maar 'k heb geen tijd. en 't is wat koud aan 't worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
          W126 500SE 1985 :

Even aan de kant zetten en dan rijden voor 30/jaar ...

http://www.kapaza.be/Autos/Oldtimers...126_500SE.html
          Een 500, da's nog eens een leuke wagen voor in het weekend.
          Jammer van die krokante wielrand
          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichten
            deze:

nice ! ziet er zeer gezond uit, trouwens (naar mijn smaak) de enige wagen die goed uitkomt met barokvelgen, goe zorg voor dragen, mooie wagen

Comment

nice ! ziet er zeer gezond uit, trouwens (naar mijn smaak) de enige wagen die goed uitkomt met barokvelgen, goe zorg voor dragen, mooie wagen
              er is wat werk aan, niet gek veel, maar toch... paar roestplekjes die moeten aangepakt worden. stond dit jaar nog op de planning, maar 't is er niet van gekomen wegens te druk. 'k wil de remmen en de ophanging ook helemaal nakijken, en als 'ie warm staat start 'ie moeilijk. 'k denk lekkende injectoren of zo. ook eens laten nazien.
              al bij al is 't veel auto voor weinig geld, en 't rijplezier is niet te evenaren. die bak is gewoon puur fun, zo worden ze niet meer gemaakt.

Comment

er is wat werk aan, niet gek veel, maar toch... paar roestplekjes die moeten aangepakt worden. stond dit jaar nog op de planning, maar 't is er niet van gekomen wegens te druk. 'k wil de remmen en de ophanging ook helemaal nakijken, en als 'ie warm staat start 'ie moeilijk. 'k denk lekkende injectoren of zo. ook eens laten nazien.
                al bij al is 't veel auto voor weinig geld, en 't rijplezier is niet te evenaren. die bak is gewoon puur fun, zo worden ze niet meer gemaakt.
                Automaat ?

Comment

Automaat ?
                  ja. anders wou ik 'm niet.

Comment

ja. anders wou ik 'm niet.
                    klasse !

Comment

klasse !
                      automaat = relaxed rijden. zo'n auto koop je niet om af te raggen, met dat doel worden karren in mekaar gestoken in beieren, da's een ander publiek.

Comment

• wat een leuke conversatie

Comment

wat een leuke conversatie
                          ja hé, over geniet-auto's.

Comment

ja hé, over geniet-auto's.
                            idd, zo praat je over een klassieke benz een "geniet-auto"
                            gezapig cruisen, in 't stad niet denken aan op of afschakelen enkel genieten v h comfort en van de blikken vd omstaanders

Comment

de blikken
                              kunnen me gestolen worden

Comment

mij ook.

ik wil een hondje om op de hoedenplank te zetten.

Comment

• een hond is veel werk

Comment

't is mss nie echt belangrijk, maar als ik met m'n oldie langs de autosnelweg rijd en er komt een auto langsgereden die dezelfde snelheid aanhoudt om een foto te nemen.........da voelt toch leuk aan te weten dat er nog mensen zijn die zoiets mooi vinden,

Comment

• ik zou ook pic pakken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                                        Dat klinkt aanlokkelijk Gaan we dus zeker binnen dit en 14 dagen eens doen

Heb jij soms wat foto's van je 126? En in je SL wil ik ook wel eens zitten, das een wagen dak enorm mooi vindt maar nog nooit in heb gezeten.
                                        je mag er zelfs eens mee rijden, heb hem wel lichtelijk toegetakeld, had m'n ML gewassen en in het achteruitrijden had ik er niet meer aan gedacht dat m'n R129 er vlak achter stond...........

Comment

ik zou ook pic pakken
                                          er zijn zelfs pic met u erin !

Comment

Working...
                                          X