Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
oldtimer Mercedes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtenge moet eens komen nieuwjaren hé, liefst op ne zondag ofwel 's avondsGaan we dus zeker binnen dit en 14 dagen eens doen
Heb jij soms wat foto's van je 126? En in je SL wil ik ook wel eens zitten, das een wagen dak enorm mooi vindt maar nog nooit in heb gezeten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenDie van u wil ik ook nog wel eens zien. Als het terug wat beter weer is, eens een 123 meet doen ofzow
hoe minder ik er mee rijd, hoe meer ik geniet van de ritjes die 'k dan toch doe.
eigenlijk moet de voorophanging er eens onderuit om te reviseren, maar 'k heb geen tijd. en 't is wat koud aan 't worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenW126 500SE 1985 :
Even aan de kant zetten en dan rijden voor 30/jaar ...
http://www.kapaza.be/Autos/Oldtimers...126_500SE.html
Jammer van die krokante wielrand
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtendeze:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtennice ! ziet er zeer gezond uit, trouwens (naar mijn smaak) de enige wagen die goed uitkomt met barokvelgen, goe zorg voor dragen, mooie wagen
al bij al is 't veel auto voor weinig geld, en 't rijplezier is niet te evenaren. die bak is gewoon puur fun, zo worden ze niet meer gemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtener is wat werk aan, niet gek veel, maar toch... paar roestplekjes die moeten aangepakt worden. stond dit jaar nog op de planning, maar 't is er niet van gekomen wegens te druk. 'k wil de remmen en de ophanging ook helemaal nakijken, en als 'ie warm staat start 'ie moeilijk. 'k denk lekkende injectoren of zo. ook eens laten nazien.
al bij al is 't veel auto voor weinig geld, en 't rijplezier is niet te evenaren. die bak is gewoon puur fun, zo worden ze niet meer gemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk BerichtenAutomaat ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtenja. anders wou ik 'm niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtenklasse !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwat een leuke conversatie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtenja hé, over geniet-auto's.
gezapig cruisen, in 't stad niet denken aan op of afschakelen enkel genieten v h comfort en van de blikken vd omstaanders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtende blikken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenkunnen me gestolen worden
ik wil een hondje om op de hoedenplank te zetten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenkunnen me gestolen worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenDat klinkt aanlokkelijkGaan we dus zeker binnen dit en 14 dagen eens doen
Heb jij soms wat foto's van je 126? En in je SL wil ik ook wel eens zitten, das een wagen dak enorm mooi vindt maar nog nooit in heb gezeten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik zou ook pic pakken
Comment
Comment