Mijn buren hebben ook nog zo'n groene gehad. Zalige bak in mijn herinneringen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
oldtimer Mercedes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenNooit gehoord.
Een FL moet je hebben denk ik.
nog iemand die hier wat kan op zeggen?
Ik heb gehoord dat ze pas vanaf '97 met de schijtlak begonnen zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk BerichtenVanaf 9-1997 zijn ze overgegaan op lak op waterbasis, en dan begonnen de roestproblemen, dacht ik ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk BerichtenVanaf 9-1997 zijn ze overgegaan op lak op waterbasis, en dan begonnen de roestproblemen, dacht ik ...
Comment
-
De FL heeft zaken gekregen waardoor het onderstel wel degelijker zou zijn dan de pfl, maar ik vind de pfl zo mooi, met het paasei in de achterlichten
Ian : een tip voor w123's in Nederland. Kijk niet te goedkoop : ze kunnen je toch nog een pak geld kosten aan verdoken roest.
Er staat nu op het w123forum een mooie 280TE op LPG te koop van een clublid : die is in orde (zeker nadat de helft van de motor dit voorjaar herbouwt is geweest)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk BerichtenDe FL heeft zaken gekregen waardoor het onderstel wel degelijker zou zijn dan de pfl, maar ik vind de pfl zo mooi, met het paasei in de achterlichten
Ian : een tip voor w123's in Nederland. Kijk niet te goedkoop : ze kunnen je toch nog een pak geld kosten aan verdoken roest.
Er staat nu op het w123forum een mooie 280TE op LPG te koop van een clublid : die is in orde (zeker nadat de helft van de motor dit voorjaar herbouwt is geweest)
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Comment
-
Voordelen aan de FL.
-Toch minder roestgevoelig dacht ik. Veerschotels die afbraken en dergelijke dat was toch vooral bij de eerste W210's.
-Elektronisch gestuurde versnellingsbak
-Zuinigere en performantere CDI-motoren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk BerichtenIk vind de W210 een lelijke mercedes
Geen idee waarom...Benzine
'80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )
'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)
'68 VW 411 1700 (2011-2014)
'81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
Diesel
'85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
'91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
'10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
'11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
'13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk BerichtenIk vind de W210 een lelijke mercedes
Geen idee waarom...
te lompe voorvleugels die veel te hoog uitlopen tegen A stijl
De kont en de C stijl is potentieel zeer knap.
In feite had de w210 en w211 één lange modelreeks moeten zijn. Met de lichten / front van een w211 en de achterkant van een w210.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
Nuja, ik zie al roest op de achterste wielranden en een Hollands plak dus dat voorspelt ook niet veel goeds.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
reed vandaag met een mini countryman en klaarblijkelijk schakelt de achterste wisser niet in als je de achteruit versnelling inschakelt én de voortse wissers staan aan (wat ne zin, hehe)
vanaf welke type is dit bij mercedes zo, ben gewoon kurjeus hoeveel lichtjaren de ster alweer zijn tijd vooruit was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenreed vandaag met een mini countryman en klaarblijkelijk schakelt de achterste wisser niet in als je de achteruit versnelling inschakelt én de voortse wissers staan aan (wat ne zin, hehe)
vanaf welke type is dit bij mercedes zo, ben gewoon kurjeus hoeveel lichtjaren de ster alweer zijn tijd vooruit was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenreed vandaag met een mini countryman en klaarblijkelijk schakelt de achterste wisser niet in als je de achteruit versnelling inschakelt én de voortse wissers staan aan (wat ne zin, hehe)
Comment
Comment