Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb ff de hulp nodig van kenners. Zit al heel de avond mijn kop te breken over een model van Mercedes.
Op school hangt een poster met een Mercedes op, eentje van de jaren 30-40.
Kleur is iets zilverachtigs, foto is in profiel getrokken, de motorkap heeft wat weg van die van een 500/540/SSK, en de spatborden zijn zeer vloeiend. Het is geen roadster, lijkt me eerder een Cabriolet A of B, maar dan eentje met een custom koetswerk van een van de koetswerkbouwers van toen. Maar het opvallendste was eigenlijk dat de wielkasten dicht waren, dus zoals bij de Jaguar XK120 achteraan, maar dan voor en achter.
Iemand een idee over welk type ik het heb? Kan er niet tegen dat ik het niet weet
Heb ff de hulp nodig van kenners. Zit al heel de avond mijn kop te breken over een model van Mercedes.
Op school hangt een poster met een Mercedes op, eentje van de jaren 30-40.
Kleur is iets zilverachtigs, foto is in profiel getrokken, de motorkap heeft wat weg van die van een 500/540/SSK, en de spatborden zijn zeer vloeiend. Het is geen roadster, lijkt me eerder een Cabriolet A of B, maar dan eentje met een custom koetswerk van een van de koetswerkbouwers van toen. Maar het opvallendste was eigenlijk dat de wielkasten dicht waren, dus zoals bij de Jaguar XK120 achteraan, maar dan voor en achter.
Iemand een idee over welk type ik het heb? Kan er niet tegen dat ik het niet weet
weet waarover je het hebt, zal deze avond eens opzoeken, heb die foto ergens in een boek
en is volgens mij door een of ander koetswerkbouwer tot leven gebracht
Comment