zalig.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
oldtimer Mercedes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
Dit moet toch wel een V8 zijn......neem ik aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenDie vent heeft wat weg van Stefaan, die had toen ook een pet op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door six-tee-nine Bekijk BerichtenDit moet toch wel een V8 zijn......neem ik aan.
Is een 6.3 denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIs een 6.3 denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenInderdaad, waren!
Zaterdag is er enen in mijn rechter flank gereden waardoor m'n rechter spatbord, voor en achterdeur serieus beschadigd is.
Foto's vind je in de thread van m'n auto.
Gelezen Stefaan? Vandaar de vraag naar die stukken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenGelezen Stefaan? Vandaar de vraag naar die stukken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtenja, dat is erg, eens prijs vragen bij ATK in kruishoutem, originele onderdelen via de paralel markt, stukken goedkoper, ofwel andy de muynck in asper, ( afbraak ) of marc van de velde in lokeren, ofwel zoek je ergens een 560 SE en wij breken hem samen af, ik de motor jij het koetswerk
Hahaha, dan wordt je 280SEL een raket
Comment
-
Ik heb dat ook nooit begrepen dat daar zo weinig 124's rijden, op de foto zijn het trouwens allemaal pre-facelifts.
Moet iets te maken hebben met de wisselstukken daar veronderstel ik.Last edited by Gere; 14/06/2009, 20:24.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenIk heb dat ook nooit begrepen dat daar zo weinig 124's rijden, op de foto zijn het trouwens allemaal pre-facelifts.
weet jij wat die fl-en inhielden ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenweet jij wat die fl-en inhielden ?
Nee ik zag veel ronde koplampen, maar inderdaad het zijn allemaal nieuwe interieurs dus geen jaren 70 123's. Die ronde koplampen hebben er eigenlijk erg lang opgezeten.
Comment
Comment