Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oldtimer Mercedes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Denk dat ik dat ook ga doen. Toen ik naar die (verdwenen) 230 ging kijken in Drongen ben ik bij een carrosserie aan de overkant van de straat info gaan vragen over de kostprijs voor die 200, bleek een man te zijn die zeer veel 123's last en die zelf een 280C uit de VS staan heeft. Hij was nogal gefascineerd door die Amerikaanse versies en raadde mij aan verder te sparen voor zo eentje, iets wat ik niet van plan ben (verdersparen misschien wel, maar geen US-123 )

Toch blijft die groene 200 m'n droomversie

In de bib aan het zuid hebben ze trouwens nog Kluwer-vraagbaken voor de dieselversies en de 250 en 280!
    Last edited by ; 11/11/2009, 12:13.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
      Denk dat ik dat ook ga doen. Toen ik naar die (verdwenen) 230 ging kijken in Drongen ben ik bij een carrosserie aan de overkant van de straat info gaan vragen over de kostprijs voor die 200, bleek een man te zijn die zeer veel 123's last en die zelf een 280C uit de VS staan heeft. Hij was nogal gefascineerd door die Amerikaanse versies en raadde mij aan verder te sparen voor zo eentje, iets wat ik niet van plan ben (verdersparen misschien wel, maar geen US-123 )

Toch blijft die groene 200 m'n droomversie

In de bib aan het zuid hebben ze trouwens nog Kluwer-vraagbaken voor de dieselversies en de 250 en 280!
      Zalig kleurke:

2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Fak

Die 70skleuren als geel, blauw, rood, oranje, groen en dat taxibeige staan hem zo goed he

Foto's van de plekken van de bewuste 123:
        Last edited by ; 12/11/2009, 00:18.

Comment

• foto's via pm
          Last edited by ; 12/11/2009, 00:19.

Comment

• Last edited by ; 12/11/2009, 00:26.

Comment

• Rust roest

Comment

• das een zuivere 123 eigelijk

Comment

• Hoe meer ik 'm zie hoe liever ik hem wil.

Comment

• Deze namiddag op kapaza ook een mooie blauwe 300D zien staan. Vraagprijs wel 4000€ dacht ik.

Comment

• (Betaalde) loods/garage/schuur/afdak, anyone?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        das een zuivere 123 eigelijk
                        Idd, niets onoverkomelijk.
                        Die letzten Worte ...
                        ... eines Diesel-Fahrers:
                        "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                        W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                        W201 BENZIN

Comment

(Betaalde) loods/garage/schuur/afdak, anyone?
                          Moet jij niet hoedanook een box zien te bemachtigen in Gent?

Comment

• Fak die kar ziet er goed uit.

Comment

• Inderdaad, of toch zeker een overdekte parkeerplaats. Zou wel maximum 50 euro per maand willen uitgeven daarvoor... Jaarabonnement in parking onder het Sint-Pietersplein kost 550 euro, nog geen kilometer hiervan én is bewaakt. Al zou een box nog beter zijn natuurlijk

Probleem is dus eig dat ik tussen de eventuele laswerken, volledig rijbewijs halen en de inschrijving geen plaats heb, maar met een beetje moeite moet dat wel lukken denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                Fak die kar ziet er goed uit.
                                Enorm he

Comment

• Echt wel een frisse kleur, dat groen.

Kopen, als oldtimer inschrijven en dan wat dingen fixen. Daarna op gewone platen zetten.

Doen!
                                  Die letzten Worte ...
                                  ... eines Diesel-Fahrers:
                                  "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                  W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                  W201 BENZIN

Comment

• Foto's weggehaald, als iemand ze nog wil zien, pm

pfffff :')

Comment

Inderdaad, of toch zeker een overdekte parkeerplaats. Zou wel maximum 50 euro per maand willen uitgeven daarvoor... Jaarabonnement in parking onder het Sint-Pietersplein kost 550 euro, nog geen kilometer hiervan én is bewaakt. Al zou een box nog beter zijn natuurlijk

Probleem is dus eig dat ik tussen de eventuele laswerken, volledig rijbewijs halen en de inschrijving geen plaats heb, maar met een beetje moeite moet dat wel lukken denk ik.
                                      Laswerken? Spuiten? Dat kan toch op een paar dagen. Rijbewijs is toch ook maar een formaliteit en inschrijving ook

Ik heb een plaatsje onder het UFO (Sint-Pietersnieuwstraat), die zou je gerust mogen gebruiken een paar maand maar ik mag die toegang helaas niet doorgeven.

Mag je zonder plaat niet in Sint-Pieters stallen misschien?

Comment

Foto's weggehaald
                                        Ik gadie kopen denk ik

Comment

• Mag niet volgens vrouw die er werkt, helaas

Hier rechtover staat wel een huis dat binnenkort zou worden afgebroken, maar ze hebben geen bouwvergunning gekregen. Heeft een garage waar zeker 10 auto's in kunnen, lijkt me eigenlijk ideaal, zeker voor een aantal maanden. Eens gaan kijken wie die vergunning heeft aangevraagd^

Comment

Working...
                                          X