Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat is een E220 coupé waard?
Een klant vroeg deze week of ik geinteresseerd was in zijn E 220 coupé. Ik zei direct ja, maar dit antwoord had hij blijkbaar niet verwacht. Dus zei hij dat hij het nog eens moest bekijken of hij hem al dan niet gaat wegdoen.
Het is een donkerblauwe van bouwjaar 1995, een automaat, in heel goede staat.
Is dit iets als classic?
Die kar is in perfecte staat.
Ik ga niet zeggen mint, maar je kan daar zo instappen en een wereldreis mee maken. Motor, boite enzo zijn allemaal in topstaat, loopt als een trein (op gas ).
Ik had ingezet op 10, wat voor zo een wagen zonder hem gezien te hebben een fair bod is.
Als die kerel nu slim was had ie mij uitgenodigd om te komen kijken, was de kans groot geweest dat we een akkoord hadden gehad.
Typische kar voor vijftigers die elk jaar naar het Zwarte Woud of naar Oostenrijk op vakantie gaan, 's zaterdags hun wekelijks bezoek brengen aan de Makro, er hun maaltijd (Ardeens gebraad met frieten) nuttigen en continue naar muziek van Marianne Weber en consorten luisteren
Comment