Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ben een totale nitwit op dat vlak maar ben leergierig, zodus: kan iemand eens een/enkele foto('s) posten van een typisch pullman-interieur, en hoe je ziet dat het een pullman-interieur is?
Dank!
Velours was standaard.
Vervolgens kon je bijbetalen voor leder of amaretta
Wat is amaretta?
@ bobo: Ik zou trouwens niks liever willen dan een 6.9 met pullman interieur, dat is een echt thuisgevoel/salon. En dat is inderdaad "sjieker" as in meer klassevol/artistocratisch.
Maar vermits een W126 een zeer moderne (en zeker de facelift) en tijdloze auto is (allez zo vind ik dat toch) ben ik veel eerder te vinden voor een strak leder interieurtje.
@ bobo2: Die foto dat je post is iets compleet anders dan da vuil bruin ding daar in die sec, zo iets ranzig
Maar vermits een W126 een zeer moderne (en zeker de facelift) en tijdloze auto is (allez zo vind ik dat toch) ben ik veel eerder te vinden voor een strak leder interieurtje.
ik deel je mening wel
maar ik heb grenzeloos respect voor van die oude mensen die behoudsgezind kopen
Mja echt "mooi" ga ik het ook niet noemen, maar ik vind het echt "cool" en karaktervol, zo lekker eighties
Maar ik ben een uitzondering, ik wil ook manuele Benzen, dus let maar niet op mijn mening
standaard heb je tenzij op een sec en ik geloof alle v8-en 126 pullman
standaard 126, wel optioneel wortelnoten
En optioneel:
Stoelverwarming
2 airbags
Elektronische airco
Cruise control
Becker radio
Tractie controle
En nog 2 knopjes waar ik even de funktie van vergeten ben
Dan vind ik zo'n keuze van interieur bizar want er zitten redelijk wat opties op.
Mja echt "mooi" ga ik het ook niet noemen, maar ik vind het echt "cool" en karaktervol, zo lekker eighties
Maar ik ben een uitzondering, ik wil ook manuele Benzen, dus let maar niet op mijn mening
En over het algemeen staat bij Beerens idd geen brol, daarom vind ik het raar dat die zo laag zit in prijs. Ik kan al beter stoppen met de restauratie, want aan die prijs is het onmogelijk winst te maken. Die 280 is al beter
Comment