2 tefrente zaken
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
oldtimer Mercedes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten2 tefrente zaken
Het is wel zo dat die randen, doordat ze vaak misbruikt worden om roest te verhullen, hoedanook een doorn in het oog van de Mercedes-liefhebber geworden zijn ookal zit er harde carosserie onder.
En ik vrees dat ze moeilijk zonder sporen te verwijderen zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenNooit gedacht dat dat zo geschreven werd
Het is wel zo dat die randen, doordat ze vaak misbruikt worden om roest te verhullen, hoedanook een doorn in het oog van de Mercedes-liefhebber geworden zijn ookal zit er harde carosserie onder.
En ik vrees dat ze moeilijk zonder sporen te verwijderen zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtende 600 pullman had ze, en daarmee wou de lagere klasse ze ook
das zowat als bmw met zijn chroom nieren en dan weer niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenAls hij de gebruikelijke plekken heeft zoals 99%. Dus spatbordranden, (kop van) dorpels (meestal verborgen onder voorscherm), een slechte deur, roest rond rubber achterraam, lekke scharnierbakken met inwatering tot gevolg en ga zo maar door. Meestal hebben ze tal van onzichtbare plekken nog ook. Dan kan je er tussen de 1000 en de 3500 voor krijgen volgens mij, in Nederland misschien iets meer.
Voor een redelijke zo'n 3000 euro denk ik.
Als je daadwerkelijk een perfecte hebt, wat niet mogelijk is dan mag je die nooit verkopen en als je dat doet dan zou ik een liefhebber-koper zoeken bij voorkeur in Nederland.
Auto is wel degelijk in goede staat buiten enkele kleine roestplekjes aan de onderkant van de deuren.
Is kontrole vrij en met een perfecte motor en interieur = een model 123 met 300 diesel en automatische versnellingsbak.
Rijd zonder problemen 150km voor zeer lange tijd.
Zelf ben ik persoonlijk er niet zo goed van op de hoogte , en alle raad is dus welkom , en ik zou persoonlijk zelf graag zo 4 slijklappen willen aankomen met het mercedes teken erop ik vind dit persoolojk zeer prachtig waar zou ik deze kunnen verkrijgen.
Bedankt bij voorbaat
Eugene ( 60 jaar )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedes Bekijk BerichtenBedankt voor het antwoord
Auto is wel degelijk in goede staat buiten enkele kleine roestplekjes aan de onderkant van de deuren.
Is kontrole vrij en met een perfecte motor en interieur = een model 123 met 300 diesel en automatische versnellingsbak.
Rijd zonder problemen 150km voor zeer lange tijd.
Zelf ben ik persoonlijk er niet zo goed van op de hoogte , en alle raad is dus welkom , en ik zou persoonlijk zelf graag zo 4 slijklappen willen aankomen met het mercedes teken erop ik vind dit persoolojk zeer prachtig waar zou ik deze kunnen verkrijgen.
Bedankt bij voorbaat
Eugene ( 60 jaar )
Je gaat hem dus niet langer verkopen?
Ik wil eventueel mijn spatlappen wel verkopen omdat ik ze zelf tot mijn grote spijt niet kan gebruiken omdat mijn spatbordrand van plamuur is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
dakjewel !
Comment
Comment