duurder als een 280ce ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
oldtimer Mercedes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenduurder als een 280ce ?
Maar volgens mij puur omdat ze zeldzamer zijn.
Voor een 280C met werk betaal je minder dan een 280CE met werk, omdat de eigenaars meestal niet weten wat ze in handen hebben.
Zoals die 280C van hierboven. Heeft hem best goedkoop gekocht, in geïnvesteerd om hem op te maken, en nu is hij de totale kostprijs meer dan waard.
280C, full option buiten schuifdak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk BerichtenMorgen wss es gaan kijken naar een 230CE van 1982.
Eigenaar is overleden, en wagen moet snel weg ...
Iemand intresse ?
(wat mag je daar nog aan geven ?)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendit is al meer een klassieker
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
Comment
-
De prijs kan toch niet slecht zijn als hij gekeurd is voor verkoop?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenDe prijs kan toch niet slecht zijn als hij gekeurd is voor verkoop?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenGekeurd als oldtimer, stelt dus niks voor. Het is idd niet veel geld, maar ik had er meer van verwacht : wagen is onderaan overal bijgelast, lak is slecht, interieurtapijten zijn niet origineel, pook laat zich niet goed in D zetten omdat er gewrichtjes uitgesleten zijn, etc.
Hij is dus zoals de meesten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenOh als oldtimer, dat is iets anders natuurlijk
Hij is dus zoals de meesten
Comment
-
Ik heb enkel nog maar gerestaureerde gezien die goed waren, de anderen waren allemaal slecht.
Deze is leuk: http://www.2dehands.be/mercedes-220d...rk=37&start=20
Comment
-
-
Das toch een stevige prijs...
Was hij nog met de USA-bumpers?
Comment
Comment