die staat op 300 meter van m'n deur
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
oldtimer Mercedes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtenah. dus toch te koop.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtengaan we zien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenWat is dat van beest?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenVolgens mij haalde de C111-III diesel slechts 325km/u topsnelheid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtendie staat op 300 meter van m'n deur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtenben jij die band gaan oppompen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mega Mindy Bekijk BerichtenDie W115, zou die zn geld waard zijn? Zouden er veel kosten aan zijn (ik denk dan vooral aan koetswerk...) of is ie even betrouwbaar als de 123 en 124?
En dan de verzekering en tax (moest het als 'normaal' voertuig worden ingeschreven?)
Comment
-
Dus, budgettair gezien, ben ik beter dat ik op zoek ga naar een W124? Kzou eentje willen die in zo goed mogelijke staat is, liefst een van de laatste, en een diesel. Prestaties boeien me niet echt.
Ik heb dit weekend staan praten met een eigenaar van een knappe W124T die hij uit Duitsland had gehaald. Zo een T-model is natuurlijk een pak mooier, maar zijn deze gevoeliger voor roest? Duurder zijn ze wel dacht ik?
Comment
-
Als je een auto zoekt om dagelijks mee te rijden, zou ik toch voor een 124 proberen gaan.
Het verschil in rijden en 'comfortgevoel' tussen een 123 en een 124 is echt heel erg groot.
Last van roest hebben alle mercedessen. 123'ers rotten voor je ogen, 124'ers in iets mindere mate, maar kunnen er ook goed weg mee.
De sedan en de T-modell zijn even gevoelig voor roest.
Voor een facelift 124 diesel (= multikleppers) in goede staat, betaal je toch snel wat geld hoor.
Ze zijn iets stiller, maar hebben imo minder soepelheid en zijn niet persé sneller dan de 'enkel'kleppers van de pré-facelift.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mega Mindy Bekijk BerichtenHet leuke is dat de 124'ers stilaan oldtimer beginnen worden. M'n nonkel heeft nog een basis muisgrijze staan, denk een 200D uit '86. Misschien dat ik die kan overkopen, het ding staat daar toch maar stil te staan.
Cruisen moet die doen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenDoe dat aljeblieft. Die wagens dienen niet om stil te staan!
Cruisen moet die doen!
Zelfs plankgas sta je precies nog stil
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDie wagens zijn gemaakt om stil te staan.
Zelfs plankgas sta je precies nog stil
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJa, er zijn geen andere auto's dan oude vierkante benzen
Comment
Comment