Wanneer heb je tijd? *kijkt eens lief*
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
oldtimer Mercedes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtenhey, oldie-liefhebbers,
is er iemand met een of ander project bezig ??
ben gewoon nieuwschierig
'k heb er vandaag een toertje mee gedaan. het was leuk.
Comment
-
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
Meer dan "goed opgemerkt" kreeg ik niet als reactie, hij wist niet waarom die erop zaten ...
Op de wielranden in chroom na, zie ik die wel zitten. Wel andere lampen steken natuurlijk.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten2.300 euro vind ik eigenlijk best veel geld voor zo een 230C zo goed als zonder opties, en met een twijfelachtig verleden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtenja. ik ga m'n 123 afstoffen een van de dagen.
'k heb er vandaag een toertje mee gedaan. het was leuk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenWanneer heb je tijd? *kijkt eens lief*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenIk weet het niet meer zeker, maar dacht dat je een paar maand geleden de wagen wel kon hebben voor 1750 ofzo...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtendat was een CE van '82.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichtennee, 100% zeker deze, ik heb toen nog speciaal gemaild ivm koplampen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtenah, ok. ik heb de mijne ook maar zoiets betaald. 'k weet het niet meer eigenlijk, 't zat in die richting.
Comment
Comment