36 is oldtimer
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
oldtimer Mercedes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichteneen hond is veel werk
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenHoeveel zou zo'n ('84 ofzo) W126 500SE verbruiken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtenautomaat = relaxed rijden. zo'n auto koop je niet om af te raggen, met dat doel worden karren in mekaar gestoken in beieren, da's een ander publiek.
Beeld u hetvolgende in: Avond (dus donker) leeslampjes aan vanachter, gordijntje naar boven en op't gemakje cruisen, damn man! Ik ben net met m'n living op baan, zo hemels!
Tussen de camions op de autostrade enzo, alles op't gemakje, die bak is daarvoor gemaakt + zijn verbruik valt dan best mee
@ Stefaan van deynze u hebt een pm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenTussen de camions op de autostrade enzo, alles op't gemakje, die bak is daarvoor gemaakt + zijn verbruik valt dan best mee
Alles op het gemakje, true.
Maar 120-140 is de ideale cruise-snelheid op de snelweg met dat ding.
Tegen 90 valt ie in slaap
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
zo nu en dan neem ik m'n 126 wel eens als ik in duitsland moet zijn, daar kan hij zich eens volledig laten gaan zonder schrik te moeten hebben als je nr de brievenbus gaat, en 'k moet zeggen voor lange ritten dat m'n snelheid toch rond de 160 draait met pieken boven de 200 en die auto doet dat prima en steeds genieten van alle comfort, vind ik eigenlijk wel belangrijk ook want als je op een dag ong 1000 km afmaalt wil je toch nog een mens lijken als je uitstapt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenNah, vanaf 140 begint hij goed te drinken en zit hij aan 4000 toeren, ik heb daarstraks niks anders gedaan op de ring en E40 dan 100, voelde mij op m'n best en denk de auto ook, bestuurder en living-gti één geheel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenTegen 100 zou ik in slaap vallen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtenbij dagelijks gebruik wel, maar met m'n 123 ga 'k echt niet sneller ter plaatse willen zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenwat hing dat plaketsel er netjes bij
ow ja, 'k heb me alvast ingeschreven voor de volgende editie. en ineens nog voor een paar andere rondritten in de buurt. ik mail je agenda wel door.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtenidd, 140 en dan de cruisecontrol aan, en al de rest kan den boom in
ik vind ook de 4 en de zes-cylinders te snel draaien, tov de v8
en dat tempert de snelheid, minder het plezier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenjouwe is een v8
ik vind ook de 4 en de zes-cylinders te snel draaien, tov de v8
en dat tempert de snelheid, minder het plezier
Comment
Comment