Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oldtimer Mercedes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 36 is oldtimer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      een hond is veel werk
      zo'n knikkebollend dingetje voor op de hoedenplank vraagt geen aandacht.

Comment

• Hoeveel zou zo'n ('84 ofzo) W126 500SE verbruiken?
        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• 18-20 liter.

Maar zijn ideale blokken voor LPG. Overbuurman heeft daar 1.200.000km mee gereden op gas

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
            Hoeveel zou zo'n ('84 ofzo) W126 500SE verbruiken?
            Zwijg! Ik ben zo neig stiekem aan't zoeken voor eender welk w126 model met de 5 of 5.6L als oldtimer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichten
              automaat = relaxed rijden. zo'n auto koop je niet om af te raggen, met dat doel worden karren in mekaar gestoken in beieren, da's een ander publiek.
              Soooooo true! Ik heb de eerste dagen goed hard gereden met mijn 300se maar eigenlijk feitelijk geniet ik er het meest van onder de 3000 toeren wanneer hij amper 100 doet

Beeld u hetvolgende in: Avond (dus donker) leeslampjes aan vanachter, gordijntje naar boven en op't gemakje cruisen, damn man! Ik ben net met m'n living op baan, zo hemels!

Tussen de camions op de autostrade enzo, alles op't gemakje, die bak is daarvoor gemaakt + zijn verbruik valt dan best mee

@ Stefaan van deynze u hebt een pm
              Last edited by ; 27/12/2008, 20:03.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                Tussen de camions op de autostrade enzo, alles op't gemakje, die bak is daarvoor gemaakt + zijn verbruik valt dan best mee

Alles op het gemakje, true.

Maar 120-140 is de ideale cruise-snelheid op de snelweg met dat ding.

Tegen 90 valt ie in slaap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Nah, vanaf 140 begint hij goed te drinken en zit hij aan 4000 toeren, ik heb daarstraks niks anders gedaan op de ring en E40 dan 100, voelde mij op m'n best en denk de auto ook, bestuurder en living-gti één geheel

Comment

• 100 is ideaal. benz-mensen hoeven zich niet meer te bewijzen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

idd, 140 en dan de cruisecontrol aan, en al de rest kan den boom in
                      zo nu en dan neem ik m'n 126 wel eens als ik in duitsland moet zijn, daar kan hij zich eens volledig laten gaan zonder schrik te moeten hebben als je nr de brievenbus gaat, en 'k moet zeggen voor lange ritten dat m'n snelheid toch rond de 160 draait met pieken boven de 200 en die auto doet dat prima en steeds genieten van alle comfort, vind ik eigenlijk wel belangrijk ook want als je op een dag ong 1000 km afmaalt wil je toch nog een mens lijken als je uitstapt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                        Nah, vanaf 140 begint hij goed te drinken en zit hij aan 4000 toeren, ik heb daarstraks niks anders gedaan op de ring en E40 dan 100, voelde mij op m'n best en denk de auto ook, bestuurder en living-gti één geheel
                        Tegen 100 zou ik in slaap vallen
                        Die letzten Worte ...
                        ... eines Diesel-Fahrers:
                        "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                        W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                        W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                          Tegen 100 zou ik in slaap vallen
                          bij dagelijks gebruik wel, maar met m'n 123 ga 'k echt niet sneller ter plaatse willen zijn.

Comment

• 'k vind dat 'ie hier nog eens mag staan, eigenlijk.

Comment

• wat hing dat plaketsel er netjes bij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichten
                                bij dagelijks gebruik wel, maar met m'n 123 ga 'k echt niet sneller ter plaatse willen zijn.
                                ik rij met alle wagens eigenlijk minstens de toegestane snelheid, of het nu die 123 is of een andere, maar ongelijk geef ik u niet.
                                Die letzten Worte ...
                                ... eines Diesel-Fahrers:
                                "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                  wat hing dat plaketsel er netjes bij
                                  't ligt, als dierbare herinnering, op de hoedenplank.

ow ja, 'k heb me alvast ingeschreven voor de volgende editie. en ineens nog voor een paar andere rondritten in de buurt. ik mail je agenda wel door.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichten
                                    idd, 140 en dan de cruisecontrol aan, en al de rest kan den boom in
                                    jouwe is een v8
                                    ik vind ook de 4 en de zes-cylinders te snel draaien, tov de v8

en dat tempert de snelheid, minder het plezier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      jouwe is een v8
                                      ik vind ook de 4 en de zes-cylinders te snel draaien, tov de v8

en dat tempert de snelheid, minder het plezier
                                      Compleet mee eens al denk ik wel dat de zijne ook een 6 300se is hoor.

Comment

• Comment

• Lekkerrrrrrrr

Comment

Working...
                                          X