Oorspronkelijk geplaatst door C_X
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
oldtimer Mercedes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtenge kunt hem binnenkort IRL zien !
*spanning allom*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenDoe dat aljeblieft. Die wagens dienen niet om stil te staan!
Cruisen moet die doen!
Ik heb m'n zinnen een beetje gezet op de W123 200D, liefst een witte... Is deze motor niet te zwak voor deze boot? De week voor Pasen zit ik in Marrakech... 9/10 dat wanneer ik terug ben smoor ben op de W123...
Comment
-
200D is inderdaad wel erg traag.
Maar alles is leefbaar natuurlijk, dus het hangt af van wat je zelf wil en verwacht.
Ik zou eerder een 240D of 300D zoeken. Die bakken zijn bijna allemaal oldtimer tegenwoordig, dus naar taks moet je al niet meer kijken.
De 240D vind ik persoonlijk al goed vlot in zo'n kas. De 300D zal nog een stukje gezapiger zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJa maar verzekeringspremie ligt ook 2,5 keer hoger.
En brandstofverbruik waarschijnlijk ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenGas kost geen fuck, en verzekering scheelt zo heel veel niet voor 88 of 177 pk.
En in vergelijking met een W113 280SL?
Ergens vind ik het idee van een V8 in die kas niet meer zo leuk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtendoen Charel. allebei. en kom pas terug online als ze klaar zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDat gaat wel ff duren dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk Berichtenfoto's voor mij , bucky ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtennee, nog niet. eerst binnenzetten, nu is 't ding helemaal bevroren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk Berichtenontdooi die handel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtener moet eerst iemand 't hok waar 'ie moet staan opruimen. en zo vind ik nog wel een hoop excuses.
doe maar op u gemak. eerst moet mijne joehoertslaafh nieuw laklaagje krjigen
Comment
-
Comment
Comment