Mededeling
Collapse
No announcement yet.
oldtimer Mercedes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtenda's een goeie.
wie heeft je geholpen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenSommige dingen lukken nog net zonder hulp
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenRoestvrij bestaat volgens mij niet
Een W123 is niet duur als je ziet wat je krijgt voor je geld.
Het enige probleem is inderdaad roest. Ik heb zelf ook eentje met achteraf gezien teveel roest voor teveel geld kocht destijds toen ik er net als jou één zocht omdat ik er niets van kende. Ik heb gewoon de eerste gekocht die ik gezien had. Door wat ik sindsdien gezien heb ik weet ik dat ik voor hetzelfde geld nu niets meer overhield door het roest.
Het allerbelangrijkste wat je dus nodig hebt is iemand die er iets van kent om mee te gaan als je gaat kijken en wat je ook moet hebben is een budget tussen de 2000 en de €3000 voor een goede diesel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mega Mindy Bekijk Berichten
Bij de sedan is er niet professioneel gelast aan de krikpunten en een niet-professionele herstelling is vaak even slecht als geen herstelling en ikzelf zou al zowiezo niet gaan kijken naar een wagen met chroom-wielranden...
Ik weet momenteel eigenlijk ook geen goede te koop staanLast edited by Gere; 27/01/2009, 01:11.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenDie break is té goedkoop voor een NL-wagen. Hij ziet er goed uit maar die kans lijkt me heel erg klein.
Bij de sedan is er niet professioneel gelast aan de krikpunten en een niet-professionele herstelling is vaak even slecht als geen herstelling en ikzelf zou al zowiezo niet gaan kijken naar een wagen met chroom-wielranden...
Ik weet momenteel eigenlijk ook geen goede te koop staan
door de crisis-hype zijn ook oldtimers een pak goedkoper geworden, en ik blijf bij m'n standpunt: ofwel geef je weinig uit en werk je eraan ofwel geef je een flink bedrag uit en hoop je niet bedot te zijn
Comment
-
-
Vandaag is er hier iemand gewoon gestopt om een klappeke te doen naar aanleiding van een 123 die buiten staat. Blijkt dat die kerel zelf 15 oude benzen staan heeft (123,126,124,...).
Was leuk, en ik ben van plan om binnenkort eens bij hem langs te gaan. Mercedes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk wil da!
Ik weet er eentje staan (in wrakstaat) voor een niet onrealistische prijs.
Alleen zijn die stukken zo verschrikkelijk duur (vooral motorisch)
naast ons stond er ook eentje, in wrakstaat, is weggegaan voor 3500 euro, heb geinformeerd, en idd de onderdelen zijn echt onbetaalbaar, maar 't is een zeer mooie wagen !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtenwat weet je staan ? zo'n adenauer ???
naast ons stond er ook eentje, in wrakstaat, is weggegaan voor 3500 euro, heb geinformeerd, en idd de onderdelen zijn echt onbetaalbaar, maar 't is een zeer mooie wagen !
Als ie der nog staat he, maar ik dacht een paar weken geleden gezien te hebben van wel.
Motorische onderdelen zijn zo duur omdat het datzelfde blok is dan een 300SL, dus dan kunnen ze doorvragen. En de rest is allemaal nieuw te koop omdat stukken van die karren niet echt overal verkrijgbaar zijn, en deels nog op maat gemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJa, een Adenauer.
Als ie der nog staat he, maar ik dacht een paar weken geleden gezien te hebben van wel.
Motorische onderdelen zijn zo duur omdat het datzelfde blok is dan een 300SL, dus dan kunnen ze doorvragen. En de rest is allemaal nieuw te koop omdat stukken van die karren niet echt overal verkrijgbaar zijn, en deels nog op maat gemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDan is dit beter qua ruimte...
hoe duur kan een mens zijn smaak zijn hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtenidd, beter qau ruimte, maar nog slechter voor de financiën
hoe duur kan een mens zijn smaak zijn hé
Comment
-
Comment