Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oldtimer Mercedes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Daar is mijn stoel te hoog voor
    da's een goeie.

wie heeft je geholpen?

Comment

• Liever een diesel... Als ik een benzine wil koop ik me wel een coupe.
      Kgeef liever meer uit aan eentje in 'goede' staat dan een die maar een jaartje meer meegaat...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichten
        da's een goeie.

wie heeft je geholpen?
        Sommige dingen lukken nog net zonder hulp

Comment

Sommige dingen lukken nog net zonder hulp
          blijven oefenen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
            Roestvrij bestaat volgens mij niet
            Nee, daar ben ik ook van overtuigd.
            Een W123 is niet duur als je ziet wat je krijgt voor je geld.
            Het enige probleem is inderdaad roest. Ik heb zelf ook eentje met achteraf gezien teveel roest voor teveel geld kocht destijds toen ik er net als jou één zocht omdat ik er niets van kende. Ik heb gewoon de eerste gekocht die ik gezien had. Door wat ik sindsdien gezien heb ik weet ik dat ik voor hetzelfde geld nu niets meer overhield door het roest.
            Het allerbelangrijkste wat je dus nodig hebt is iemand die er iets van kent om mee te gaan als je gaat kijken en wat je ook moet hebben is een budget tussen de 2000 en de €3000 voor een goede diesel.
            2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mega Mindy Bekijk Berichten
              Pff, ik wil een 123, maar de meeste in goede staat zijn te duur voor mij

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Iemand een voorkeur voor 1 van deze? Waarom wel/niet?
              Die break is té goedkoop voor een NL-wagen. Hij ziet er goed uit maar die kans lijkt me heel erg klein.

Bij de sedan is er niet professioneel gelast aan de krikpunten en een niet-professionele herstelling is vaak even slecht als geen herstelling en ikzelf zou al zowiezo niet gaan kijken naar een wagen met chroom-wielranden...

Ik weet momenteel eigenlijk ook geen goede te koop staan
              Last edited by Gere; 27/01/2009, 01:11.
              2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                Die break is té goedkoop voor een NL-wagen. Hij ziet er goed uit maar die kans lijkt me heel erg klein.

Bij de sedan is er niet professioneel gelast aan de krikpunten en een niet-professionele herstelling is vaak even slecht als geen herstelling en ikzelf zou al zowiezo niet gaan kijken naar een wagen met chroom-wielranden...

Ik weet momenteel eigenlijk ook geen goede te koop staan
                die break lijkt wel een leuke auto toch, idd zeer goed uitkijken voor roest, mss een deskundig iemand meenemen en toch gaan kijken
                door de crisis-hype zijn ook oldtimers een pak goedkoper geworden, en ik blijf bij m'n standpunt: ofwel geef je weinig uit en werk je eraan ofwel geef je een flink bedrag uit en hoop je niet bedot te zijn

Comment

• bobo : 15" deksels!

Die letzten Worte ...
                  ... eines Diesel-Fahrers:
                  "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                  W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                  W201 BENZIN

Comment

• heb mail gestuurd

Comment

• Comment

• Fak wat een ding!

Comment

• Ik wil da!

Ik weet er eentje staan (in wrakstaat) voor een niet onrealistische prijs.

Alleen zijn die stukken zo verschrikkelijk duur (vooral motorisch)

Comment

• Vandaag is er hier iemand gewoon gestopt om een klappeke te doen naar aanleiding van een 123 die buiten staat. Blijkt dat die kerel zelf 15 oude benzen staan heeft (123,126,124,...).

Was leuk, en ik ben van plan om binnenkort eens bij hem langs te gaan. Mercedes
                            Die letzten Worte ...
                            ... eines Diesel-Fahrers:
                            "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                            ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                            W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                            W201 BENZIN

Comment

Ik wil da!

Ik weet er eentje staan (in wrakstaat) voor een niet onrealistische prijs.

Alleen zijn die stukken zo verschrikkelijk duur (vooral motorisch)
                              wat weet je staan ? zo'n adenauer ???
                              naast ons stond er ook eentje, in wrakstaat, is weggegaan voor 3500 euro, heb geinformeerd, en idd de onderdelen zijn echt onbetaalbaar, maar 't is een zeer mooie wagen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichten
                                wat weet je staan ? zo'n adenauer ???
                                naast ons stond er ook eentje, in wrakstaat, is weggegaan voor 3500 euro, heb geinformeerd, en idd de onderdelen zijn echt onbetaalbaar, maar 't is een zeer mooie wagen !
                                Ja, een Adenauer.
                                Als ie der nog staat he, maar ik dacht een paar weken geleden gezien te hebben van wel.

Motorische onderdelen zijn zo duur omdat het datzelfde blok is dan een 300SL, dus dan kunnen ze doorvragen. En de rest is allemaal nieuw te koop omdat stukken van die karren niet echt overal verkrijgbaar zijn, en deels nog op maat gemaakt.

Comment

Ja, een Adenauer.
                                  Als ie der nog staat he, maar ik dacht een paar weken geleden gezien te hebben van wel.

Motorische onderdelen zijn zo duur omdat het datzelfde blok is dan een 300SL, dus dan kunnen ze doorvragen. En de rest is allemaal nieuw te koop omdat stukken van die karren niet echt overal verkrijgbaar zijn, en deels nog op maat gemaakt.
                                  naar 't schijnt kost een waterpomp vlug 700 euro en dan moet je nog wachten tot ze bestellingen genoeg hebben omdat idd het meeste op bestelling gemaakt wordt, naar het schijnt is de wagen niet echt een pretje om mee te rijden, weinig wagens hebben servo, schakelen zwaar, en de ruimte waar de chauffeur zit is tamelijk krap vergeleken met de passagiersruimte, naar schijnt was de filosofie daarachter: "die een adenauer kan kopen , kan ook een chauffeur betalen" de meeste van die auto's waren ook eigendom van regeringen en prominente figuren, zoals Conrad Adenauer waar de auto naar gelinkt wordt

Comment

• Dan is dit beter qua ruimte...

Comment

Dan is dit beter qua ruimte...

idd, beter qau ruimte, maar nog slechter voor de financiën
                                      hoe duur kan een mens zijn smaak zijn hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichten
                                        idd, beter qau ruimte, maar nog slechter voor de financiën
                                        hoe duur kan een mens zijn smaak zijn hé
                                        +/- 6 miljoen euro

Comment

+/- 6 miljoen euro

540 SSK ?

Comment

Working...
                                          X