Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat is dan nog enkel maar Mercedes. Geen Alfa, Maserati of Aston ertussen
Als ik zou zeggen dat ik er alles aan ga doen om ooit een 190D te hebben, is mijn doel veel te snel bereikt
Bovenstaande houdt me wel even bezig
je bent er nog eentje vergeten, een 450 SEL 6.9 kwestie van een dagdagelijkse auto te hebben
en mocht je per toeval nog olie kunnen opboren in uw tuin om al die beestjes te voeden, dan heeft ne mens z'n doel bereikt hé
maar toegegeven, 'k droom ook nog alle dagen en m'n verlanglijstje is ook nog eindeloos, 't is wel zo eens je er een paar hebt dat het onderhoud alleen al serieus wa tijd opslorpt
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynzeBekijk Berichten
je bent er nog eentje vergeten, een 450 SEL 6.9 kwestie van een dagdagelijkse auto te hebben
en mocht je per toeval nog olie kunnen opboren in uw tuin om al die beestjes te voeden, dan heeft ne mens z'n doel bereikt hé
Die 6.9 rijdt leuk, maar die heeft niets wat die 6.3 niet heeft.
En die 6.3 is een pak knapper.
Neen, maar dromen van iets realiseerbaar is niet dromen, das gewoon wachten
kan ik niet volledig mee akkoord gaan, heb lang gedroomd van een w108( een simpele 280sel) heb er dan nog lang nr gezocht, heb er enorm veel uren ingestoken, en ben er uiteindelijk heel erg blij mee
en ik kan me voorstellen dat iemand heel blij kan zijn met een 190D
hahaha jaja
maar een w109 6.3 heeft 250 pk en een mens wil dit al eens benutten,
mijn erste benz was ( lang geleden) een w116 280 S, en die reed verdomd goed moet ik zeggen, bijna evengoed als een 126
kan ik niet volledig mee akkoord gaan, heb lang gedroomd van een w108( een simpele 280sel) heb er dan nog lang nr gezocht, heb er enorm veel uren ingestoken, en ben er uiteindelijk heel erg blij mee
en ik kan me voorstellen dat iemand heel blij kan zijn met een 190D
Ik kan me dat ook perfect voorstellen, maar dat noem ik niet dromen, maar eerder zoeken of wachten op de juiste
hahaha jaja
maar een w109 6.3 heeft 250 pk en een mens wil dit al eens benutten,
mijn erste benz was ( lang geleden) een w116 280 S, en die reed verdomd goed moet ik zeggen, bijna evengoed als een 126
Nog nooit met een 126 gereden, maar het verschil in wegligging tussen een 109 en een 116 is inderdaad groot.
Maar die 250pk krijg je makkelijk aan de grond in die 109 hoor, alleen wat kalmer zijn in de bochten.
Comment