Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
oldtimer Mercedes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenMercedes naar mijn zin is te duur voorlopig.
En ik wou iets sportievers, en weet nog altijd niet of ik dat niet nog steeds wil
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEen 190D lijkt mij vooral geen stap beter dan die Espace.
En dat kost geld, die Espace is gratis.
Enige 190 die ik nog zou overwegen is een 2.5-16, maar daar ben ik ook vanaf gestapt nadat ik met een 2.3-16 gereden heb.
neem een 190 2.6, die krijg je in duitsland bijna gratis
je neemt het blok van een 320
en legt er de cilinderkop van een 300 24V op
zo heb je een goedkope auto van 250 pk die nog goed rijdt ook
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtende modellen die je noemt zullen altijd duur blijven ! soms moet een mens een compromis maken, had ook liever een w109 6.3 gehad dan m'n povere w108 280 SEL, maar als je hem perfect wil komt er een serieus prijskaartje tevoorschijn, een luchtzakje bvb kost 500 euro, er zitten er 4 onder hé en gezien de leeftijd van de wagen.......vervang ze maar, een mens moet daar rekening mee houden, ikke toch aangezien euromillions nie echt meezit
Zelf zou ik denk ik geen andere 109 kopen dan een 6.3, omdat je voor de prijs van een gewone 108/109 andere karren vind die in mijn ogen meer waar voor uw geld geven. Desnoods zou ik gewoon durven wachten zelfs.
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenOké je bent veeleisend
Ofwel een brakbak die zo weinig mogelijk kost, ofwel geld uitgeven aan iets dat echt tiptop in orde moet zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtenen waarom ben je zelf niet een beetje inventief
neem een 190 2.6, die krijg je in duitsland bijna gratis
je neemt het blok van een 320
en legt er de cilinderkop van een 300 24V op
zo heb je een goedkope auto van 250 pk die nog goed rijdt ook
Als ik mag (moet) gaan modden zoek ik me wel een W124 300TE en gooi daar een Biturbo-kitje op en ga op zoek naar een AMG-pack
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenOfwel een brakbak die zo weinig mogelijk kost, ofwel geld uitgeven aan iets dat echt tiptop in orde moet zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenOmdat dat niet origineel is.
Als ik mag (moet) gaan modden zoek ik me wel een W124 300TE en gooi daar een Biturbo-kitje op en ga op zoek naar een AMG-pack
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenVan welke 320 is dat dan Stefaan ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtenen waarom ben je zelf niet een beetje inventief
neem een 190 2.6, die krijg je in duitsland bijna gratis
je neemt het blok van een 320
en legt er de cilinderkop van een 300 24V op
zo heb je een goedkope auto van 250 pk die nog goed rijdt ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDie onderdelen enzo zijn inderdaad schijteduur. Maar dat moet je erbij nemen bij de kar, en dat is dus een persoonlijke keuze.
Zelf zou ik denk ik geen andere 109 kopen dan een 6.3, omdat je voor de prijs van een gewone 108/109 andere karren vind die in mijn ogen meer waar voor uw geld geven. Desnoods zou ik gewoon durven wachten zelfs.
Dat is inderdaad zo ja.
Ofwel een brakbak die zo weinig mogelijk kost, ofwel geld uitgeven aan iets dat echt tiptop in orde moet zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenI like your style .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtenhoe origineel ben je dan bezig????
124 zegt me als model 10 keer meer dan een 190, tenzij een EVO2.
(en de 124 moet dan eigenlijk ook een break zijn, donkere kleur, AMG of brabus-bumpers en velgen, iets lager liggen)
Van dat vierkante-type benzen is eigenlijk enkel de W126 in standaard vorm geslaagd vind ik. 190 en 124 in standaard vorm (basis basis) vind ik dus echt lelijk. Die doen veel moeite om knap te zijn, maar missen de final touch om hem echt àf te maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtenik begrijp uw idealisme, maar heb een w108 gerestaureerd die eigenlijk goed was van platwerk en tot hij klaar was koste hij toch wel een nieuwe B klasse hoor en 'k weet ook dat ik er veel goedkoper eentje kon kopen, maar nu wet ik wat er aan vernieuwd is
Maar als die mini klaar is ga ik direct op zoek naar het volgende project. En deze keer ga ik wel wat meer naar Benzen gaan kijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDat is inderdaad ook niet origineel, maar dan ben ik even snel, en heb ik een grotere en knappere kar, die nog eens comfortabeler rijdt ook nog.
124 zegt me als model 10 keer meer dan een 190, tenzij een EVO2.
(en de 124 moet dan eigenlijk ook een break zijn, donkere kleur, AMG of brabus-bumpers en velgen, iets lager liggen)
Van dat vierkante-type benzen is eigenlijk enkel de W126 in standaard vorm geslaagd vind ik. 190 en 124 in standaard vorm (basis basis) vind ik dus echt lelijk. Die doen veel moeite om knap te zijn, maar missen de final touch om hem echt àf te maken.
ga al tevreden zijn als m'n 380 SL eens aan de beurt is, heb trouwens bijna een 560 motor te pakken om erin te plaatsen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtenneem dan een 500E, zeer exclusief en mooi
ga al tevreden zijn als m'n 380 SL eens aan de beurt is, heb trouwens bijna een 560 motor te pakken om erin te plaatsen
Ooit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenVoor de prijs van mijn mini tot nu toe koop ik een goede E36 M3
Maar als die mini klaar is ga ik direct op zoek naar het volgende project. En deze keer ga ik wel wat meer naar Benzen gaan kijken.
gaat nooit meer over hoor !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten500E
Ooit...
Comment
Comment