Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oldtimer Mercedes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichten
    alles begint bij dromen gere,
    Een 190D lijkt me een mooie stap tussen die Espace en een sportieve Mercedes toch...
    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Een 190D lijkt mij vooral geen stap beter dan die Espace.
      En dat kost geld, die Espace is gratis.

Enige 190 die ik nog zou overwegen is een 2.5-16, maar daar ben ik ook vanaf gestapt nadat ik met een 2.3-16 gereden heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Mercedes naar mijn zin is te duur voorlopig.
        En ik wou iets sportievers, en weet nog altijd niet of ik dat niet nog steeds wil
        de modellen die je noemt zullen altijd duur blijven ! soms moet een mens een compromis maken, had ook liever een w109 6.3 gehad dan m'n povere w108 280 SEL, maar als je hem perfect wil komt er een serieus prijskaartje tevoorschijn, een luchtzakje bvb kost 500 euro, er zitten er 4 onder hé en gezien de leeftijd van de wagen.......vervang ze maar, een mens moet daar rekening mee houden, ikke toch aangezien euromillions nie echt meezit

Comment

• Oké je bent veeleisend

Comment

Een 190D lijkt mij vooral geen stap beter dan die Espace.
            En dat kost geld, die Espace is gratis.

Enige 190 die ik nog zou overwegen is een 2.5-16, maar daar ben ik ook vanaf gestapt nadat ik met een 2.3-16 gereden heb.
            en waarom ben je zelf niet een beetje inventief
            neem een 190 2.6, die krijg je in duitsland bijna gratis
            je neemt het blok van een 320
            en legt er de cilinderkop van een 300 24V op
            zo heb je een goedkope auto van 250 pk die nog goed rijdt ook

Comment

• Van welke 320 is dat dan Stefaan ?

Comment

de modellen die je noemt zullen altijd duur blijven ! soms moet een mens een compromis maken, had ook liever een w109 6.3 gehad dan m'n povere w108 280 SEL, maar als je hem perfect wil komt er een serieus prijskaartje tevoorschijn, een luchtzakje bvb kost 500 euro, er zitten er 4 onder hé en gezien de leeftijd van de wagen.......vervang ze maar, een mens moet daar rekening mee houden, ikke toch aangezien euromillions nie echt meezit
                Die onderdelen enzo zijn inderdaad schijteduur. Maar dat moet je erbij nemen bij de kar, en dat is dus een persoonlijke keuze.
                Zelf zou ik denk ik geen andere 109 kopen dan een 6.3, omdat je voor de prijs van een gewone 108/109 andere karren vind die in mijn ogen meer waar voor uw geld geven. Desnoods zou ik gewoon durven wachten zelfs.

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                Oké je bent veeleisend
                Dat is inderdaad zo ja.
                Ofwel een brakbak die zo weinig mogelijk kost, ofwel geld uitgeven aan iets dat echt tiptop in orde moet zijn.

Comment

Omdat dat niet origineel is.

Als ik mag (moet) gaan modden zoek ik me wel een W124 300TE en gooi daar een Biturbo-kitje op en ga op zoek naar een AMG-pack

Comment

Ofwel een brakbak die zo weinig mogelijk kost, ofwel geld uitgeven aan iets dat echt tiptop in orde moet zijn.
                    Ideaal, mijn auto's zitten daar in het midden tussen. Bron van frustratie!

Comment

Omdat dat niet origineel is.

Als ik mag (moet) gaan modden zoek ik me wel een W124 300TE en gooi daar een Biturbo-kitje op en ga op zoek naar een AMG-pack
                      hoe origineel ben je dan bezig????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                        Van welke 320 is dat dan Stefaan ?
                        een motor zoals in een R129 320 of een W124 of een w 140, zelfde boring als een 300 maar iets langere slag, dus meer koppel

Comment

I like your style .

Comment

Die onderdelen enzo zijn inderdaad schijteduur. Maar dat moet je erbij nemen bij de kar, en dat is dus een persoonlijke keuze.
                            Zelf zou ik denk ik geen andere 109 kopen dan een 6.3, omdat je voor de prijs van een gewone 108/109 andere karren vind die in mijn ogen meer waar voor uw geld geven. Desnoods zou ik gewoon durven wachten zelfs.

Dat is inderdaad zo ja.
                            ik begrijp uw idealisme, maar heb een w108 gerestaureerd die eigenlijk goed was van platwerk en tot hij klaar was koste hij toch wel een nieuwe B klasse hoor en 'k weet ook dat ik er veel goedkoper eentje kon kopen, maar nu wet ik wat er aan vernieuwd is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                              I like your style .
                              thx RRD en na de lopende projecten doe ik zeker en vast eens zoiets, maar er kruipt zoveel tijd in dergelijke dingen, 't is echt niet te onderschatten

Comment

hoe origineel ben je dan bezig????
                                Dat is inderdaad ook niet origineel, maar dan ben ik even snel, en heb ik een grotere en knappere kar, die nog eens comfortabeler rijdt ook nog.

124 zegt me als model 10 keer meer dan een 190, tenzij een EVO2.

(en de 124 moet dan eigenlijk ook een break zijn, donkere kleur, AMG of brabus-bumpers en velgen, iets lager liggen)

Van dat vierkante-type benzen is eigenlijk enkel de W126 in standaard vorm geslaagd vind ik. 190 en 124 in standaard vorm (basis basis) vind ik dus echt lelijk. Die doen veel moeite om knap te zijn, maar missen de final touch om hem echt àf te maken.

Comment

ik begrijp uw idealisme, maar heb een w108 gerestaureerd die eigenlijk goed was van platwerk en tot hij klaar was koste hij toch wel een nieuwe B klasse hoor en 'k weet ook dat ik er veel goedkoper eentje kon kopen, maar nu wet ik wat er aan vernieuwd is
                                  Voor de prijs van mijn mini tot nu toe koop ik een goede E36 M3

Maar als die mini klaar is ga ik direct op zoek naar het volgende project. En deze keer ga ik wel wat meer naar Benzen gaan kijken.

Comment

Dat is inderdaad ook niet origineel, maar dan ben ik even snel, en heb ik een grotere en knappere kar, die nog eens comfortabeler rijdt ook nog.

124 zegt me als model 10 keer meer dan een 190, tenzij een EVO2.

(en de 124 moet dan eigenlijk ook een break zijn, donkere kleur, AMG of brabus-bumpers en velgen, iets lager liggen)

Van dat vierkante-type benzen is eigenlijk enkel de W126 in standaard vorm geslaagd vind ik. 190 en 124 in standaard vorm (basis basis) vind ik dus echt lelijk. Die doen veel moeite om knap te zijn, maar missen de final touch om hem echt àf te maken.
                                    neem dan een 500E, zeer exclusief en mooi
                                    ga al tevreden zijn als m'n 380 SL eens aan de beurt is, heb trouwens bijna een 560 motor te pakken om erin te plaatsen

Comment

neem dan een 500E, zeer exclusief en mooi
                                      ga al tevreden zijn als m'n 380 SL eens aan de beurt is, heb trouwens bijna een 560 motor te pakken om erin te plaatsen
                                      500E

Ooit...

Comment

Voor de prijs van mijn mini tot nu toe koop ik een goede E36 M3

Maar als die mini klaar is ga ik direct op zoek naar het volgende project. En deze keer ga ik wel wat meer naar Benzen gaan kijken.
                                        ja, je bent ook besmet !
                                        gaat nooit meer over hoor !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                          500E

Ooit...
                                          ja RRD , daar zie ik u echt wel in rijden, maar uw 126 niet wegdoen hé!

Comment

Working...
                                          X