Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oldtimer Mercedes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    190 en 124 in standaard vorm (basis basis) vind ik dus echt lelijk

Moet handig zijn

Alles wat je kan kopen moet je niet hebben en alles wat je wilt is te duur
    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichten
      neem dan een 500E, zeer exclusief en mooi
      ga al tevreden zijn als m'n 380 SL eens aan de beurt is, heb trouwens bijna een 560 motor te pakken om erin te plaatsen
      500E is veel te duur in taks nog, en geen break (ik ben een break-man, kan je veel onderdelen kwijt in de koffer).
      En als ik bereid zou zijn 15k aankoop en 5-litertaks te besteden, zal het niet aan een 124 niet meer zijn.

Comment

ja RRD , daar zie ik u echt wel in rijden, maar uw 126 niet wegdoen hé!
        Nope, da's de enige auto die ik echt nooit weg doe. Mijn pa heeft die nieuw gekocht, dus zit serieus wat emo-waarde aan. Denk niet dat ik ooit met een andere auto zo'n band kan krijgen.

Maar een 500E, of nog liever, een E500 limited staat hoog op de wish-list, voor later. Naast de R129 final edition en de W140 S-klasse. Staan ook bovenaan mijn Benz ''ooit'' wish-list.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten

Moet handig zijn

Alles wat je kan kopen moet je niet hebben en alles wat je wilt is te duur
          Ja, vreselijk

Daarom dat ik soms zelfs begin te zoeken naar Golf III Variant enzo, dan maakt het geen fuck uit hoe het eruit ziet, tis toch rommel en dat mag kapot

Comment

500E is veel te duur in taks nog, en geen break (ik ben een break-man, kan je veel onderdelen kwijt in de koffer).
            En als ik bereid zou zijn 15k aankoop en 5-litertaks te besteden, zal het niet aan een 124 niet meer zijn.
            denk dat je nu uw eigen beetje tegenspreekt, in vorige reacties moet het het duurste en 't beste zijn en speelt geld blijkbaar geen rol, maar 1500eu taks kan er niet vanaf..........
            strange!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
              Nope, da's de enige auto die ik echt nooit weg doe. Mijn pa heeft die nieuw gekocht, dus zit serieus wat emo-waarde aan. Denk niet dat ik ooit met een andere auto zo'n band kan krijgen.

Maar een 500E, of nog liever, een E500 limited staat hoog op de wish-list, voor later. Naast de R129 final edition en de W140 S-klasse. Staan ook bovenaan mijn Benz ''ooit'' wish-list.
              goede smaak !

Comment

denk dat je nu uw eigen beetje tegenspreekt, in vorige reacties moet het het duurste en 't beste zijn en speelt geld blijkbaar geen rol, maar 1500eu taks kan er niet vanaf..........
                strange!
                1500 euro taks kan ik ten eerste niet betalen, en een 500E kost 15k minimum.

Voor dat geld koop je een W211 E 500

Comment

1500 euro taks kan ik ten eerste niet betalen, en een 500E kost 15k minimum.

Voor dat geld koop je een W211 E 500
                  daar ligt net het verschil van wat je precies wil, wil je een w211 waar er hopen van zijn of wil je iets exclusief dat steeds zeldzamer wordt, of zijn de kopers van een 190 EVO2 dan zo stom, want voor dat geld koop je ook heel wat meer auto..... alles is relatief en vooraleer over te gaan tot kopen moet je je goed bedenken wat je wil, wat je erme wilt doen en hoeveel je er wil aan uitgeven

Comment

daar ligt net het verschil van wat je precies wil, wil je een w211 waar er hopen van zijn of wil je iets exclusief dat steeds zeldzamer wordt, of zijn de kopers van een 190 EVO2 dan zo stom, want voor dat geld koop je ook heel wat meer auto..... alles is relatief en vooraleer over te gaan tot kopen moet je je goed bedenken wat je wil, wat je erme wilt doen en hoeveel je er wil aan uitgeven
                    EVO2 is een gelimiteerde serie waardoor hij aantrekkelijk wordt.

E500E is dat niet, of je moet de limited nemen. Maar bij die gewone E500E vind ik dat een beetje zonde om ze niet dagelijks te gebruiken, en voor dagelijks gebruik is een W211 geschikter omdat ie meer comfortsnufjes heeft. En 2,5k/jaar betalen voor een kar die een paar keer per maand buitenkomt...

Comment

EVO2 is een gelimiteerde serie waardoor hij aantrekkelijk wordt.

E500E is dat niet, of je moet de limited nemen. Maar bij die gewone E500E vind ik dat een beetje zonde om ze niet dagelijks te gebruiken, en voor dagelijks gebruik is een W211 geschikter omdat ie meer comfortsnufjes heeft. En 2,5k/jaar betalen voor een kar die een paar keer per maand buitenkomt...
                      auto's verzamelen houd altijd een beetje decadentie in hé

Comment

strange!
                        Doet daar maar 600 euro bij per jaar

Comment

• Comment

• Prachtige foto's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichten

ja Carlo, je zult er mee lachen maar zo'n 180D staat op m'n verlanglijstje, emo waarde was ooit m'n pa z'n erste auto

Comment

ja Carlo, je zult er mee lachen maar zo'n 180D staat op m'n verlanglijstje, emo waarde was ooit m'n pa z'n erste auto
                                Daar lach ik zeker niet mee.

Bij mij staat er een 2CV, /8 240D 3.0 en een 123 300D op om die reden

Comment

Daar lach ik zeker niet mee.

Bij mij staat er een 2CV, /8 240D 3.0 en een 123 300D op om die reden
                                  man man, een /8 240D 3.0 zo'n auto ! en perfect dagelijks te gebruiken

Comment

man man, een /8 240D 3.0 zo'n auto ! en perfect dagelijks te gebruiken
                                    Dat dacht mijn vader ook, tot hij na een week perte totale was.

Comment

Dat dacht mijn vader ook, tot hij na een week perte totale was.
                                      tja, ben ook niet vrij van zonde, toen da'k nog jonge gast was ook een w126 tot schroot herleidt, maar 'k maak het nu ruimschoots goed door m'n 300 SEL (w126) te koesteren

Comment

• Vorige week zoeentje gezien op de E17:

't was een 300 turbo diesel. Matteo zou spontaan zijn klaargekomen

Comment

• De 250 te koop.
                                          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Working...
                                          X