Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oldtimer Mercedes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Man man man gij vorte kloot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                    Man man man gij vorte kloot.
                    Morgen om 8u30 in brussel zijn en je krijgt een rondleiding

Comment

• Pfff, als je dat allemaal gezien hebt, dan kan je toch niet geconcentreerd met iets bezig gaan zijn (mms is het ook nie nodig, maar kom).
                      Die letzten Worte ...
                      ... eines Diesel-Fahrers:
                      "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                      W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                      W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                        Pfff, als je dat allemaal gezien hebt, dan kan je toch niet geconcentreerd met iets bezig gaan zijn (mms is het ook nie nodig, maar kom).
                        Oh, daar heb ik eigenlijk weinig problemen mee.

Snel en goed doorwerken, kan ik nog eens gaan kijken

Comment

• Heb ff de hulp nodig van kenners. Zit al heel de avond mijn kop te breken over een model van Mercedes.

Op school hangt een poster met een Mercedes op, eentje van de jaren 30-40.
                          Kleur is iets zilverachtigs, foto is in profiel getrokken, de motorkap heeft wat weg van die van een 500/540/SSK, en de spatborden zijn zeer vloeiend. Het is geen roadster, lijkt me eerder een Cabriolet A of B, maar dan eentje met een custom koetswerk van een van de koetswerkbouwers van toen. Maar het opvallendste was eigenlijk dat de wielkasten dicht waren, dus zoals bij de Jaguar XK120 achteraan, maar dan voor en achter.

Iemand een idee over welk type ik het heb? Kan er niet tegen dat ik het niet weet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

zou zo'n diesel de 90 wel halen

Comment

• zien jullie ook zo die evolutie tss de avatar en da pic

of droom ik alleen

Comment

• manana eerste werk : b plakken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  Heb ff de hulp nodig van kenners. Zit al heel de avond mijn kop te breken over een model van Mercedes.

Op school hangt een poster met een Mercedes op, eentje van de jaren 30-40.
                                  Kleur is iets zilverachtigs, foto is in profiel getrokken, de motorkap heeft wat weg van die van een 500/540/SSK, en de spatborden zijn zeer vloeiend. Het is geen roadster, lijkt me eerder een Cabriolet A of B, maar dan eentje met een custom koetswerk van een van de koetswerkbouwers van toen. Maar het opvallendste was eigenlijk dat de wielkasten dicht waren, dus zoals bij de Jaguar XK120 achteraan, maar dan voor en achter.

Iemand een idee over welk type ik het heb? Kan er niet tegen dat ik het niet weet
                                  weet waarover je het hebt, zal deze avond eens opzoeken, heb die foto ergens in een boek
                                  en is volgens mij door een of ander koetswerkbouwer tot leven gebracht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    zou zo'n diesel de 90 wel halen
                                    ja hoor, mits beetje geduld ! gewoon kwestie van genoeg op het gaspedaal te drukken

Comment

• hoeveel pk is dat ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichten
                                        C_X......wachten tot je een SE tegenkomt en goe kijken want die tuigen waren al aan 't roesten in de catalogus !
                                        Serieus? Daar gaat de illusie

Ik dacht dat die ook zo geweldig goed waren? Stiekem wil ik wel nog altijd een W108/9

W126 pics:

Soms kan ik nog altijd niet geloven dat het mijn autotje is
                                        Last edited by ; 28/03/2009, 02:35.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                                          Serieus? Daar gaat de illusie

Ik dacht dat die ook zo geweldig goed waren? Stiekem wil ik wel nog altijd een W108/9
                                          Ik ben er ook al een paar gaan bekijken, zonder uitzondering allemaal rot
                                          Die letzten Worte ...
                                          ... eines Diesel-Fahrers:
                                          "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                          W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                          W201 BENZIN

Comment

Working...
                                          X