Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oldtimer Mercedes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
    Ik ben er ook al een paar gaan bekijken, zonder uitzondering allemaal rot
    Die zag er echt nieuw uit, maar ja. Nen groten technische kennis van zo'n dingen heb ik nie en uiteindelijk kunnen ze me dan wijsmaken wat ze willen hé.

Heb nu wel geluk gehad met zowel m'n W201 als m'n W126. Die 2 stonden beiden nagenoeg perfect.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichten
      weet waarover je het hebt, zal deze avond eens opzoeken, heb die foto ergens in een boek
      en is volgens mij door een of ander koetswerkbouwer tot leven gebracht
      Ja, dat het niet van fabriek uit is weet ik, heb alle boeken die ik heb al doorgebladerd

Comment

• Ze hadden hem gewassen vrijdag

Comment

• Heb bij de persoon waar ik de pre-facelift bumper gaan halen ben exact dezelfde gezien, machtige wagen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
            Die zag er echt nieuw uit, maar ja. Nen groten technische kennis van zo'n dingen heb ik nie en uiteindelijk kunnen ze me dan wijsmaken wat ze willen hé.

Heb nu wel geluk gehad met zowel m'n W201 als m'n W126. Die 2 stonden beiden nagenoeg perfect.
            maar dat rijdt wel fantastisch ! m'n eerste mercedes was een w116 280S
            nagenoeg zelfde rijeigenschappen van een W126
            en 'k geef toe de W 116 staat op het lijstje van "die wil ik nog hebben"
            in dortmund is er ne kerel die daar handel in drijft, wel allemaal met werk aan maar hij lijkt me tamelijk eerlijk

Comment

Heb bij de persoon waar ik de pre-facelift bumper gaan halen ben exact dezelfde gezien, machtige wagen!
              C_X ik heb een vermoeden dat je dan in knokke gezeten hebt

Comment

Heb bij de persoon waar ik de pre-facelift bumper gaan halen ben exact dezelfde gezien, machtige wagen!
                Ooit heb ik dat.

Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichten
                maar dat rijdt wel fantastisch ! m'n eerste mercedes was een w116 280S
                nagenoeg zelfde rijeigenschappen van een W126
                en 'k geef toe de W 116 staat op het lijstje van "die wil ik nog hebben"
                in dortmund is er ne kerel die daar handel in drijft, wel allemaal met werk aan maar hij lijkt me tamelijk eerlijk
                Oldtimerhalle dortmund? Die met zijn 107 en 116's?
                Ik heb de indruk dat die er niet meer is, vroeger had ie heel zijn inboedel op Mobile staan, dan werd dat minder en minder, en nu vind ik er precies niets meer van. En zijn site is het laatste jaar precies ook niet meer geupdate.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                  Ooit heb ik dat.

Oldtimerhalle dortmund? Die met zijn 107 en 116's?
                  Ik heb de indruk dat die er niet meer is, vroeger had ie heel zijn inboedel op Mobile staan, dan werd dat minder en minder, en nu vind ik er precies niets meer van. En zijn site is het laatste jaar precies ook niet meer geupdate.
                  zou kunnen, ik volg die modellen eigenlijk ook niet op de voet, en ja idd alles stond op mobile, ik supporter voor u dat je er ooit een hebt, kijk al uit naar de meeting waarop hij zal te zien zijn, want 't is klasse
                  hoe is 't trouwens met uw huidige projecten ?

Comment

C_X ik heb een vermoeden dat je dan in knokke gezeten hebt
                    Inderdaad, naast een Bentley garage

Die man heeft nogal een hoop spullen zeg

Zeer vriendelijk en behulpzaam persoon, als ik nog stukken nodig heb passeer ik der zeker eens!

Wanneer kom ik trouwens eens bij u op nieuwjaarsdrink?

Comment

zou kunnen, ik volg die modellen eigenlijk ook niet op de voet, en ja idd alles stond op mobile, ik supporter voor u dat je er ooit een hebt, kijk al uit naar de meeting waarop hij zal te zien zijn, want 't is klasse
                      hoe is 't trouwens met uw huidige projecten ?
                      Die liggen stil

Beetje druk met school enzo.

Normaalgezien heb ik vanaf 17 april net iets meer tijd, maar dat kan ook wijzigen nog, aangezien we ongeveer om de 2 weken een deadline hebben.

Comment

Ja, dat het niet van fabriek uit is weet ik, heb alle boeken die ik heb al doorgebladerd
                        de auto die u bedoeld is gebouwd bij erdmann&rossi een koetswerkbouwer uit berlijn, maakte ook koetswerken voor horch en bugatti

Comment

de auto die u bedoeld is gebouwd bij erdmann&rossi een koetswerkbouwer uit berlijn, maakte ook koetswerken voor horch en bugatti
                          Hartelijk dank!

Blijkt dus een ex-wagen van Saddam Housein

Comment

• Comment

• Binnenkort eens op zoek gaan naar meer foto's van het ding

Comment

• 240TD :

Die letzten Worte ...
                                ... eines Diesel-Fahrers:
                                "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                                  leuke auto ! zeer passend kleur voor die tijd

wat ik mij soms afvraag: van de /8 serie bestaan toch ook breaks, waarom zie je die nergens ?

Comment

leuke auto ! zeer passend kleur voor die tijd

wat ik mij soms afvraag: van de /8 serie bestaan toch ook breaks, waarom zie je die nergens ?
                                    waren niet officieel Mercedes.

Dat is gelijk de IMA Universal op basis van de 111

Comment

waren niet officieel Mercedes.

Dat is gelijk de IMA Universal op basis van de 111
                                      Ik snap niet veel van die types:

[img]http://imcdb.org/images/060/763.jpg[\img]

2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• 2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Ik snap er zodanig weinig van dat ik nu niet eens deftig meer kan uitleggen wat ik niet snap.

De voorkant met de ronde lichten (W110) heeft als 190 versie een bepaalde achterkant (nogal sedan-achtig) en de 200-230 versie met dezelfde voorkant heeft dan die andere achterkant met de kleinere achterlichten. Maar die achterkant zie ik ook op een W111?
                                          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Working...
                                          X