Oorspronkelijk geplaatst door Gere
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
oldtimer Mercedes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenIk snap er zodanig weinig van dat ik nu niet eens deftig meer kan uitleggen wat ik niet snap.
De voorkant met de ronde lichten (W110) heeft als 190 versie een bepaalde achterkant (nogal sedan-achtig) en de 200-230 versie met dezelfde voorkant heeft dan die andere achterkant met de kleinere achterlichten. Maar die achterkant zie ik ook op een W111?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtenbovensete foto is een w108 de onderste zijn IMA's , eigenlijk mogen we best trots zijn was uiteindelijk een "belgisch ontwerp" alleen jammer dat ze zo rot waren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtenverkeerd uitgedrukt, wij zeggen tegen een W110 steds een IMA, beiden zijn eigenlijk bij IMA gebouwd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDeze is toch geen 108?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenVergeef me allen... maar vind die echt nie mooi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtenis ook nie echt m'n ding, leve de W126
Alhoewel... ik blijf onder de indruk van je W109
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
Comment
-
Mijn oma rijdt momenteel met een W124, voor de motorisatie is het gokken, maar ik denk dat het een 200E is. Het beestje heeft alleszins paardjes te kort. Nu heeft die auto me al altijd geïnteresseerd en dus wil ik hem overnemen/krijgen. Omdat hij is afgekeurd willen ze de W124 vervangen door een nieuwe C180 met automaat.
Hij kreeg opmerkingen op volgende onderdelen- Ophanging (dempers)
- Roest (al weet ik niet waar, daarom zou ik ook graag de pijnpunten van dit type weten.)
- Uitstoot (wordt aangepakt)
Alleen de uitstoot was kritisch, voor de rest was hij goedgekeurd.
De auto is van 1988/89 naargelang aan wie ik het vraag en is altijd overdekt en verlucht geparkeerd.
Op de teller staat 185k km.
Nadelen zijn dan weer dat oma met de rechterflank terhoogte van het voorwiel iets geraakt heeft (is misschien nog uit te kloppen), en vanachter heeft ze precies een paaltje gepakt (gebarsten bumper). Zou men nog aan zo'n wisselstukken OEM kunnen geraken? En is dit betaalbaar?
Anders lijkt dit mij een geweldige kans om een oldie in mijn bezit te hebben.
Dus om een lang verhaal kort te maken, wat zijn de belangrijkste punten waar ik op moet letten bij aanschaf van een W124.
Alvast bedankt voor de wijze raad :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtendie groene, mijn ouders hadden vroeger net dezelfde, ook het kleur, heeft 15 jaar trouwe dienst bewezen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk BerichtenMijn oma rijdt momenteel met een W124, voor de motorisatie is het gokken, maar ik denk dat het een 200E is. Het beestje heeft alleszins paardjes te kort. Nu heeft die auto me al altijd geïnteresseerd en dus wil ik hem overnemen/krijgen. Omdat hij is afgekeurd willen ze de W124 vervangen door een nieuwe C180 met automaat.
Hij kreeg opmerkingen op volgende onderdelen- Ophanging (dempers)
- Roest (al weet ik niet waar, daarom zou ik ook graag de pijnpunten van dit type weten.)
- Uitstoot (wordt aangepakt)
Alleen de uitstoot was kritisch, voor de rest was hij goedgekeurd.
De auto is van 1988/89 naargelang aan wie ik het vraag en is altijd overdekt en verlucht geparkeerd.
Op de teller staat 185k km.
Nadelen zijn dan weer dat oma met de rechterflank terhoogte van het voorwiel iets geraakt heeft (is misschien nog uit te kloppen), en vanachter heeft ze precies een paaltje gepakt (gebarsten bumper). Zou men nog aan zo'n wisselstukken OEM kunnen geraken? En is dit betaalbaar?
Anders lijkt dit mij een geweldige kans om een oldie in mijn bezit te hebben.
Dus om een lang verhaal kort te maken, wat zijn de belangrijkste punten waar ik op moet letten bij aanschaf van een W124.
Alvast bedankt voor de wijze raad :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwij hadden ook die kleur, wel 123 240d en beige interieur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtenda waren tenminste auto's !
Comment
-
Comment