Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
oldtimer Mercedes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenniet nieuwe, de 280 lampen, altijd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik zou de bom aan de andere kant hebben gehangen, kwestie van gewicht te verdelen
Aan de andere kant kan het geen slechte auto zijn van Dieter De Roo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik zou de bom aan de andere kant hebben gehangen, kwestie van gewicht te verdelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNormaal zit het reservewiel daar ook, denk dat de benzinetank rechts zit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenTank zit gewoon onder de laadvloer.
ik denk dit wiekeind eens te gaan kijken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzou die niveauregeling het naar 1 kant hangen wegvegen ? heeft jouwe die optie of was dat standaard ?
ik denk dit wiekeind eens te gaan kijken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik denk dit wiekeind eens te gaan kijken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
tis dat dat spel eigelijk buiten de aankoop geen hol kost, hij zou wel op't straat moeten staan, en das nizogoe natuurlijk
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenNiveau is standaard
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik ben der écht weg van, door de combo automaat airco en gas
tis dat dat spel eigelijk buiten de aankoop geen hol kost, hij zou wel op't straat moeten staan, en das nizogoe natuurlijk
is dat met luchtbalgen of hoe werkt dat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtentis dat dat spel eigelijk buiten de aankoop geen hol kost
Je zal snel zien of hij scheef hangt door de tank denk ik en eventueel lijkt die me wel te verplaatsen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhoe zit dat eigelijk met die 250 van je baas ?
Comment
Comment