Naar wat ga je kijken?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
oldtimer Mercedes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Enkele W126 oldtimers rond de €3000 te koop gezien de laatste dagen.
Heb de indruk dat die relatief goedkoop worden als je dat vergelijkt met een 190 bv. Waarschijnlijk omdat die motoren niet interessant zijn voor export?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenHeb de indruk dat die relatief goedkoop worden als je dat vergelijkt met een 190
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Hangt wel veel te laag
mooie wagen !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmanana kan de heer niet, zal later worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik kocht indertijd een 260se ipv een 190 2.6 owv de prijs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtentja, da's er eentje met luchtvering, druk weg= auto op de grond
mooie wagen !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenLucht? Was dat niet hydraulisch?
c-x, 'k ga u zo meteen da nr voor die injecteurs sms-en, was da beetje vergeten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenLucht? Was dat niet hydraulisch?
Toen is die terug verdwenen tot aan de W220
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendat heb jij je dus al heel je leven je beklaagd
Kan ik geloven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtenneenee, luchtvering, met wabcocompressor, beetje vrachtwagenachtig, de W116 had hydraulische vering ( 450 SEL 6.9 )
c-x, 'k ga u zo meteen da nr voor die injecteurs sms-en, was da beetje vergeten
En merci voor den uitleg. Ben blij dat het niet wansmakelijk getjoent is. Ik dacht hydraulisch omdat de W100 dat wel had hé? Toch?
Tiens, Carlito zegt van niet... De W100 had toch alles op oliedruk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
OK wiki zegt ook air suspension
dromen is niet verboden in belgie hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenDe W100 is ook één van degene waar ik van droom
WAT EEN WAGEN!
En met de geweldige M100 moteur.
Comment
Comment