Geen papieren? Wat betekent dat dan? Je krijgt toch zo een attest van verlies als je verklaart dat ze zoek zijn geraakt aan de politie?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
oldtimer Mercedes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenGeen papieren? Wat betekent dat dan? Je krijgt toch zo een attest van verlies als je verklaart dat ze zoek zijn geraakt aan de politie?
http://www.2dehands.be/280-slc-eerst...e=all&start=21
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk BerichtenBobo, 'k lees hier dat je ook een 126 gekocht hebt, heb je hem al ? beetje uitleg en wa foto's aub, kijk al uit nr de volgende meet, hopelijk is "sixty" er dan met z'n W108, alvast proficiat aan beiden
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtenaan W201: ben op't moment een 190 aan 't slopen, zelfde kleur v d uwe, iets nodig ?
Indien ja, dan zou dat een godsgeschenk zijn.
Vooral in deuren heb ik sterke interesse!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtenoeie, was beetje misop, nog een geluk voor de nieuwe eigenaar, want een 126 in 260 is wel beetje traag,
rijdt wel nie slecht zeker ? heb ooit nog een 124 300E gehad, ben toch benieuwd om hem te zien
en die was traag, maar voor mij niet te traag
je voelt idd voor zover ik me 16 jaar geleden nog kan herinneren, dat de 124 wat lichter is, maar het blijft sloom
ik denk, maar das vloeken , dat ze met een handbak wat vinniger te rijden zullen zijn
maar de 124 geeft toch ook een uitmuntend komfort
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtenaan W201: ben op't moment een 190 aan 't slopen, zelfde kleur v d uwe, iets nodig ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik had in 93 een 90 260se
en die was traag, maar voor mij niet te traag
je voelt idd voor zover ik me 16 jaar geleden nog kan herinneren, dat de 124 wat lichter is, maar het blijft sloom
ik denk, maar das vloeken , dat ze met een handbak wat vinniger te rijden zullen zijn
maar de 124 geeft toch ook een uitmuntend komfort
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenJij heb soms geen rechter voorspatbord (gardebou) en deuren voor een 126 se?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtenik heb toen indertijd een achterbrug met kleinere verhouding gemonteerd en de schakeltijd vd automaat ietske verlengd, dat scheelt al een heel pak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik vond nou al dat die zoveel toeren draaide, ik dacht 4500 bij 150km/u bij de se
maar ik vond dat niet erg s-klasse-achtig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik vond nou al dat die zoveel toeren draaide, ik dacht 4500 bij 150km/u bij de se
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik ben geen accelerator, eerder cruiser
soit ik kon perfect leven met de 260, en nu ook, isni gekocht om sprintjes te trekken, maar om te genieten van de zesser
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtenheb net nog eens de foto's bekeken,......die delen waren bij u toch in prima conditie ??????
Zaterdag is er enen in mijn rechter flank gereden waardoor m'n rechter spatbord, voor en achterdeur serieus beschadigd is.
Foto's vind je in de thread van m'n auto.
Comment
Comment