Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oldtimer Mercedes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Geen papieren? Wat betekent dat dan? Je krijgt toch zo een attest van verlies als je verklaart dat ze zoek zijn geraakt aan de politie?

2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
      Geen papieren? Wat betekent dat dan? Je krijgt toch zo een attest van verlies als je verklaart dat ze zoek zijn geraakt aan de politie?

http://www.2dehands.be/280-slc-eerst...e=all&start=21
      Wel nie veel geld op het eerste zicht, maar wel 414.000 km
      Die letzten Worte ...
      ... eines Diesel-Fahrers:
      "Lieber tot, als Schwung verlieren"
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
      W201 BENZIN

Comment

• Dat had ik dus niet gezien
        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Bobo, 'k lees hier dat je ook een 126 gekocht hebt, heb je hem al ? beetje uitleg en wa foto's aub, kijk al uit nr de volgende meet, hopelijk is "sixty" er dan met z'n W108, alvast proficiat aan beiden

Comment

• aan W201: ben op't moment een 190 aan 't slopen, zelfde kleur v d uwe, iets nodig ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichten
              Bobo, 'k lees hier dat je ook een 126 gekocht hebt, heb je hem al ? beetje uitleg en wa foto's aub, kijk al uit nr de volgende meet, hopelijk is "sixty" er dan met z'n W108, alvast proficiat aan beiden
              bobo heeft een 124 260E gekocht, geen 126

Comment

• Comment

• oeie, was beetje misop, nog een geluk voor de nieuwe eigenaar, want een 126 in 260 is wel beetje traag,
                  rijdt wel nie slecht zeker ? heb ooit nog een 124 300E gehad, ben toch benieuwd om hem te zien

Comment

aan W201: ben op't moment een 190 aan 't slopen, zelfde kleur v d uwe, iets nodig ?
                    Bordeaux 540 (Barolorot)?

Indien ja, dan zou dat een godsgeschenk zijn.

Vooral in deuren heb ik sterke interesse!
                    Die letzten Worte ...
                    ... eines Diesel-Fahrers:
                    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                    W201 BENZIN

Comment

oeie, was beetje misop, nog een geluk voor de nieuwe eigenaar, want een 126 in 260 is wel beetje traag,
                      rijdt wel nie slecht zeker ? heb ooit nog een 124 300E gehad, ben toch benieuwd om hem te zien
                      ik had in 93 een 90 260se
                      en die was traag, maar voor mij niet te traag

je voelt idd voor zover ik me 16 jaar geleden nog kan herinneren, dat de 124 wat lichter is, maar het blijft sloom

ik denk, maar das vloeken , dat ze met een handbak wat vinniger te rijden zullen zijn

maar de 124 geeft toch ook een uitmuntend komfort

Comment

aan W201: ben op't moment een 190 aan 't slopen, zelfde kleur v d uwe, iets nodig ?
                        Jij heb soms geen rechter voorspatbord (gardebou) en deuren voor een 126 se?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          ik had in 93 een 90 260se
                          en die was traag, maar voor mij niet te traag

je voelt idd voor zover ik me 16 jaar geleden nog kan herinneren, dat de 124 wat lichter is, maar het blijft sloom

ik denk, maar das vloeken , dat ze met een handbak wat vinniger te rijden zullen zijn

maar de 124 geeft toch ook een uitmuntend komfort
                          ik heb toen indertijd een achterbrug met kleinere verhouding gemonteerd en de schakeltijd vd automaat ietske verlengd, dat scheelt al een heel pak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                            Jij heb soms geen rechter voorspatbord (gardebou) en deuren voor een 126 se?
                            heb net nog eens de foto's bekeken,......die delen waren bij u toch in prima conditie ??????

Comment

ik heb toen indertijd een achterbrug met kleinere verhouding gemonteerd en de schakeltijd vd automaat ietske verlengd, dat scheelt al een heel pak
                              ik vond nou al dat die zoveel toeren draaide, ik dacht 4500 bij 150km/u bij de se

Comment

ik vond nou al dat die zoveel toeren draaide, ik dacht 4500 bij 150km/u bij de se
                                dat kan geen kwaad he

maar ik vond dat niet erg s-klasse-achtig

Comment

niks mee inzitten, mag tot 6000 toeren draaien, en de plaatsen waar je in belgie 150 mag rijden zijn er ook zo dik niet, je zult meer plezier hebben aan een snellere accelleratie dan aan weinig toeren bij hoge snelheid

Comment

• ik ben geen accelerator, eerder cruiser

soit ik kon perfect leven met de 260, en nu ook, isni gekocht om sprintjes te trekken, maar om te genieten van de zesser

Comment

ik ben geen accelerator, eerder cruiser

soit ik kon perfect leven met de 260, en nu ook, isni gekocht om sprintjes te trekken, maar om te genieten van de zesser
                                      thats the spirit !

Comment

heb net nog eens de foto's bekeken,......die delen waren bij u toch in prima conditie ??????
                                        Inderdaad, waren!

Zaterdag is er enen in mijn rechter flank gereden waardoor m'n rechter spatbord, voor en achterdeur serieus beschadigd is.

Foto's vind je in de thread van m'n auto.

Comment

• Comment

Working...
                                          X