ja dat zou leuk zijn, om ter efficienst
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
oldtimer Mercedes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenja dat zou leuk zijn, om ter efficienst
Qua verbruik en kosten dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk BerichtenWat bedoel je met "om ter efficienst"?
Qua verbruik en kosten dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenIk vind die heel duur aangezien de staat en km's.
Weet jij meer over de staat dan?
Hij is bijna taksvrij he, enkel dat maakt hem enigzins interessant denk ik.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
Wie gaat hem halen
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenDat kan toch niet echt zijn. Die is 8000 waard in NL.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwat is een fatoenlijk bod op een 6.9 ?
de achterkant zit al mooi in de roetex
Op LPG is het nog te doen @30 liter LPG/100 km maar zo'n exclusief ding hoort eigenlijk perfect te zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwat is een fatoenlijk bod op een 6.9 ?
de achterkant zit al mooi in de roetex
3K zou ik proberen omdat ie niet meer 100% is.
100% op LPG kan 12K mogelijk zijn
Comment
-
Blijf m'n ogen openhouden voor een W123 in redelijke tot goede staat voor een schappelijke prijs
Ken echter zodanig weinig ervan dat het niet makkelijk is, toch aantal gevonden:
lijkt me echt heel mooi te zijn, enkel als student iets boven het budget, mits enkele maanden verdersparen komt dat wel in orde, maar dan is deze al verkocht
Voordeel: kilometerstand, prijs, ziet er goed uit, automaat
nadeel is dat de motor waarschijnlijk énorm veel zal zuipen en dat hij ingeschreven staat als oldtimer ( ? )
draagt mn voorkeur weg, eigenlijk volledig zoals ik hem wil
minst mooie vind ik van de 4, toch heeft hij 'iets'
Comment
Comment