Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oldtimer Mercedes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    die 2de 250 is van gere
    Neenee, die is van mij

En die verbruikt idd te veel om elke dag mee te rijden
    Die letzten Worte ...
    ... eines Diesel-Fahrers:
    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
    W201 BENZIN

Comment

• a just !

nick-verwarring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mega Mindy Bekijk Berichten

lijkt me echt heel mooi te zijn, enkel als student iets boven het budget, mits enkele maanden verdersparen komt dat wel in orde, maar dan is deze al verkocht
        Deze heeft Gere gezien denk ik toen hij naar een 190E ging kijken.

Oorspronkelijk geplaatst door Mega Mindy Bekijk Berichten

Voordeel: kilometerstand, prijs, ziet er goed uit, automaat
        nadeel is dat de motor waarschijnlijk énorm veel zal zuipen en dat hij ingeschreven staat als oldtimer ( ? )
        Deze is van forumlid W201 volgens mij.
        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
        '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Zijn er mensen hier die naar Schaffen zijn geweest of er stonden met hune wagen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
            Deze heeft Gere gezien denk ik toen hij naar een 190E ging kijken.
            Klopt. Was zelf niet geïnteresseerd maar heb toch gevraagd om hem eens te mogen bekijken.

Die auto is volgens mij heel erg goed en de vraagprijs waard! Rechterflank was net overspoten om dat die volledig deukvrij gemaakt was.
            Enkel jammer dat het geen diesel is.

Wagen heeft voor zover ik gezien heb werkelijk niets van roest; kokerbalken zijn als nieuw en de andere gevoelige plaatsen daar was niets aan op te merken. Ik heb dat nog nooit gezien. Als je een goedkopere koopt en hem in die staat wilt krijgen ben je evenveel geld kwijt volgens mij en mijn ervaring.

Neem vooral iemand mee die er wat van kent want er zijn plaatsen waar je niet onmiddellijk aan denkt waar die auto's roesten.
            2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Die komt echt 4 maanden te vroeg he
              Wat vind je van die 2 laatste? 200D ziet er nogal roestig uit op de foto... 300D proper, maar de spoiler... je moet het wel in zn tijdsgeest zien natuurlijk

Edit: oja, kom net tot de bedenking... leer nog met de auto rijden, maar ouders hebben nu een automaat dus niet echt handig. Wou eigenlijk een Benz kopen als eerste auto maarrrrr misschien is het beter om nu een kleine auto te kopen (klassa Skoda Fabia) en dan binnen een half jaartje, na wat gespaard te hebben, meer geld te hebben een deftige Benz te kopen?
              Last edited by ; 18/08/2009, 23:09.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mega Mindy Bekijk Berichten
                Die komt echt 4 maanden te vroeg he
                Wat vind je van die 2 laatste? 200D ziet er nogal roestig uit op de foto... 300D proper, maar de spoiler... je moet het wel in zn tijdsgeest zien natuurlijk
                Die gaat die niet verkopen onder de prijs dus je maakt waarschijnlijk nog wel een kans.

Die 200D lijkt mij eerlijk gezegd interessanter. Maar je ziet inderdaad wat roest en als je het al ziet op foto is dat meestal een slecht teken.

Die 300D lijkt mij op de derde foto slecht bijgewerkt te zijn aan de wielrand achteraan achter het achterwiel (ze rotten daar allemaal). En die zwartgespoten grille + gespoten uitlaat doen mij ook niet veel goeds vermoeden, alsook de oldtimerkeuring.

Maar eigenlijk kan je er weinig over zeggen zonder te gaan kijken...
                Het hangt er ook allemaal vanaf wat je precies wilt. Ikzelf kan absoluut niet tegen roest, anderen kunnen met wat rijdbaar roest leven en zo bespaar je nogal op de aankoopprijs.

Comment

• Bedankt voor de uitleg
                  Denk eigenlijk dat het best is dat ik nu op zoek ga achter iets moderns/kleins om vlot te leren rijden, en dan binnen een 4-tal maanden op zoek te gaan naar een Benz.

Dit alles buiten beschouwing gelaten... Ben jij nog steeds voorzitter van GDA? Ga me dringend eens lid moeten maken

Comment

• Kan je niet gewoon nog een vakantiejob doen ofzo?
                    Tijdelijk iets kopen kost nog eens extra (taks bijvoorbeeld ) maar bij wagens van een paar €1000 ook vaak onvoorziene kosten.
                    Ik vind de auto's die je laten zien hebt wel zeker het gaan kijken waard.
                    Kan eventueel eens meegaan ofzo, je bent blijkbaar uit de buurt.

Ben geen GDA-bestuurslid meer nee. Je had je moeten inschrijven op je 16de he, dan is dat pas fun!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                      Dat is geen slecht besteed geld.

Ook al is het een 380.
                      Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                      mail sent

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                      Wanneer ga jij kijken?
                      Zo snel mogelijk.
                      Moet alleen nog mijn "expert" mee kunnen krijgen. Als die kar rot is is dat teveel geld
                      Okay thanks!

Ik gok wel op fake zoekertje
                      Ziet er écht geen rotte uit he
                      Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                      Geen geld voor die SL
                      Je ziet de onderkant niet.

En aangezien de 380-motor niet de betrouwbaarste is...
                      Geen reactie
                      Ik maak wel een topic over de wagen binnenkort
                      Nee, fake zoekertje he
                      Antwoord gekregen

Hallo , Ik spreek geen Nederlands, ik gebruik een vertaling webpagina, ik hoop dat we kunnen begrijpen in het engels. De auto is nog steeds beschikbaar voor verkoop. Laat me beginnen met een algemene beschrijving over de auto, ik moet u zeggen dat het in perfecte staat, nooit betrokken bij een ongeval, zonder krassen of mechanische problemen, het is een non smocking auto. Het heeft ook Service Book en alle de inspecties was gemaakt bij de plaatselijke dealer service. De auto is geregistreerd in België, heeft België papers en een nummerbord. Voor alle overige vragen of meer informatie gerust een e-mail me. Dank u voor uw interesse en hopen iets van u te horen binnenkort! Joseph

Comment

• Ja, ik ook gisterenavond.
                        Klinkt aantrekkelijk he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                          Ja, ik ook gisterenavond.
                          Klinkt aantrekkelijk he
                          Inderdaad.

Maar kheb toch maar het chassisnummer gevraagd, kan ik wat opties nakijken

Comment

• Hier krijg je ook nog wel wat af en het is in de buurt:

Ook het bekijken waard als je de foto's ziet

Een pareltje (herspoten denk ik):
                            Last edited by Gere; 19/08/2009, 00:14.

Comment

Inderdaad.

Maar kheb toch maar het chassisnummer gevraagd, kan ik wat opties nakijken
                              Hello Carlo ,
                              First I want to mention that the car is now located in Spain .
                              I was married in Belgium, but unfortunately I divorced after 6 months. Now I moved in Malaga,Spain(where my family is from ) and the car is here with me . I bought the car from Belgium and it still has Blegium Registration and number plates so you do not have to pay any import taxes or insurance fees in case I shipp the car from Spain to Belgium . The car is in perfect condition, the bodywork is immaculate,no scratches, dents or hidden defects as well as the interior in excellent non-smoking condition , never been implied in any accident or damage .
                              You will get from me the keys and all documents to register the car in your name. I assure you that the car is perfect and you will be completely satisfied with it
                              Let me know if you need any further details or if you would like to buy my car.
                              MVG Joseph

Hmm...

Comment

• Net wat vlamnieuwe onderdelen voor een W123-uitlaat besteld. Nieuwwaarde tussen de 662.75 en 919.06 euro.

Comment

• en dan zeggen dat onderdelen van benz goekoop zijn

ze waren dat ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    en dan zeggen dat onderdelen van benz goekoop zijn

ze waren dat ja
                                    Voor nieuwe wagens zijn ze "goedkoop".

Voor oldtimers zijn ze nog verkrijgbaar, maar uiteraard duurder.

Gisteren nog een achterruit van een 280CE opgehaald. kostte meer dan 700 euro... Maar als je een gewone neemt, kom je met 150 ook toe

Comment

• je comprend
                                      maar het zij zo

Comment

Hello Carlo ,
                                        First I want to mention that the car is now located in Spain .
                                        I was married in Belgium, but unfortunately I divorced after 6 months. Now I moved in Malaga,Spain(where my family is from ) and the car is here with me . I bought the car from Belgium and it still has Blegium Registration and number plates so you do not have to pay any import taxes or insurance fees in case I shipp the car from Spain to Belgium . The car is in perfect condition, the bodywork is immaculate,no scratches, dents or hidden defects as well as the interior in excellent non-smoking condition , never been implied in any accident or damage .
                                        You will get from me the keys and all documents to register the car in your name. I assure you that the car is perfect and you will be completely satisfied with it
                                        Let me know if you need any further details or if you would like to buy my car.
                                        MVG Joseph

Hmm...

Stel eens een betaling voor via Western Union
                                        Die letzten Worte ...
                                        ... eines Diesel-Fahrers:
                                        "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                        W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                        W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                                          Stel eens een betaling voor via Western Union
                                          Kan ik beter een maat van mij laten langsgaan als ie terugvliegt van Malaga naar Belgie

Comment

Working...
                                          X