Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oldtimer Mercedes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• is't straks, sebiet begint los zand

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      is't straks, sebiet begint los zand
      Yepyep, ding is verkocht

Ik heb ze gehaald in Geel, en nu is er eentje terug in Geel.

Comment

• 12412511, is dat een 250D?

Heb een knappe 'achtergelaten' MKIII W124 zien staan in het zuiden van Frankrijk. (345000km)
        Ook een harde W123 300D, wit, 289000. Bmw-wielschijven, paar blutsen maar ie had massas charme... En te koop. Morgen foto's.

Comment

• Jup 124125 is 250D.

Comment

• De achtergelaten 250D. Vond het een prachtige kar, zelfs snel wasbeurtje gegeven, staat er al meer dan 2 jaar...

Comment

• Comment

• Comment

• Zocht Bobo deze wielbouten niet?

Nadeel van minstens 15 jaar zon...

Comment

• Comment

• Advies gevraagd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mega Mindy Bekijk Berichten
                        Zocht Bobo deze wielbouten niet?
                        jok, en prachtige roest

Comment

• Die 250 staat daar al 2 jaar achtergelaten? Niet op slot?

Neem chassisnummer en ga sleutel aanvragen bij mercedes.

Comment

• Ben aan het zoeken van wie die is. Staat op de hof van huis van familie in Var, waar ik vakantie doorbracht. Zou zalig zijn moest die kar ook van hun (geweest) zijn maar vrees van niet.

Geen papieren aanwezig, accu ligt in koffer... Zalige kar, écht.

Jensenspeakertjes, en zo een Victorstuurtje heeft nog wat waarde zeker he?

Offerte bij Ethias voor verzekering komt op 1092 euro, veel geld. Tenzij dat ik die kar voor een familieprijsje in handen kan krijgen :')

Comment

Ben aan het zoeken van wie die is. Staat op de hof van huis van familie in Var, waar ik vakantie doorbracht. Zou zalig zijn moest die kar ook van hun (geweest) zijn maar vrees van niet.

Geen papieren aanwezig, accu ligt in koffer... Zalige kar, écht.

Jensenspeakertjes, en zo een Victorstuurtje heeft nog wat waarde zeker he?

Offerte bij Ethias voor verzekering komt op 1092 euro, veel geld. Tenzij dat ik die kar voor een familieprijsje in handen kan krijgen :')
                              Je moet alleszins papieren hebben (inschrijvingsbewijs van ginder). Anders krijg je die nooit hier ingeschreven.
                              Die letzten Worte ...
                              ... eines Diesel-Fahrers:
                              "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                              ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                              W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                              W201 BENZIN

Comment

• Binnenkort weet ik van wie die kar is/of er iets mee scheelt/of ie te koop is.
                                Wordt vervolgd!

Comment

• Oja, die kar heeft facelift bumpers en voorkant, maar die kofferklep is toch geen MKIII? Of vergis ik me?

Comment

Oja, die kar heeft facelift bumpers en voorkant, maar die kofferklep is toch geen MKIII? Of vergis ik me?
                                    Idd, en het interieur is ook geen facelift denk ik (dacht dat facelift een ander motiefke heeft en andere houtinleg).
                                    Die letzten Worte ...
                                    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                    W201 BENZIN

Comment

• Hij is van eind 1991:

VINWDB1241251B685422
                                      Model250 D
                                      Chassis1241251B685422
                                      Engine602912 10 206185
                                      Transmission717413 06 044423
                                      Order0 1 531 36027
                                      LightsHELLA
                                      WiperSWF
                                      Cab27891
                                      Delivery date19.12.91
                                      DealerFrance, Monaco (531)
                                      Interiorcloth black (061)
                                      Paint199metallic blue-black (с 01.01.1983)
                                      Options
                                      466central locking system (с 01.04.1970 по 31.10.1993)
                                      538automatic antenna and front loudspeaker - without radio set (model 500SEC with loudspeaker only) (с 01.10.1989)
                                      570folding armrest front w202/210 stowage box front with armrest (с 01.04.1970)
                                      front folding armrest w202 - housing at front with armrest
                                      583electric window lifters (front doors) (с 01.04.1970)
                                      593heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane (single-sheet safety glass), band filter
                                      green heat-insulating glass all round, heated rear window, single pane safety glass - tinted strip (с 01.01.1972)
                                      610headlamps and fog lamps and additional bright light with amber lenses (с 01.11.1965 по 31.03.1994)
                                      630ECE warning triangle (с 01.08.1980)
                                      826
                                      869Unknown code
                                      Die letzten Worte ...
                                      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                      W201 BENZIN

Comment

• Ombouw achteraf dus.

Comment

• Net dit schildje gekocht, ideaal voor 'later' aan het radiatorrooster te hangen

Ook volgend boek besteld: http://www.mijnmercedes.nl/index_nl.php

Oja,

De 124 is eigendom van een Marokkaanse vriend van de huiseigenaar. Rijdt nu met een 605 en gebruikt wisselstukken uit die witte. Als de Peugeot kapot is, wordt de 124 'in gang' gestoken. Die blijft dus al zeker daar
                                          Man vertelde me wel dat hij perfect aan auto's kon sleutelen en er heel wat van af wist. Proberen hem eens naar die 123 te laten gaan die een kilometer verderop staat.
                                          Last edited by ; 18/09/2009, 21:47.

Comment

Working...
                                          X