idd standaard
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
oldtimer Mercedes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenEn precies ook weinig roest
Ben eens benieuwd hoe die is. Ideaal om gewoon te hebben
Comment
-
dag iedereen...
ik ben hier nieuwke..
ik heb mijn oogske laten vallen op een MB 250 CE /69 stuurautomaat leder goede algemene staat 125.000 km..
Ik wil hem dolgraag hebben.. Heeft er iemand tips op wat ik moet letten als ik hem ga halen.?
Welk type is het juist?
Fantastisch bedankt !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door natalia Bekijk Berichtendag iedereen...
ik ben hier nieuwke..
ik heb mijn oogske laten vallen op een MB 250 CE /69 stuurautomaat leder goede algemene staat 125.000 km..
Ik wil hem dolgraag hebben.. Heeft er iemand tips op wat ik moet letten als ik hem ga halen.?
Welk type is het juist?
Fantastisch bedankt !
Als je duits kunt kan je hier alles vinden wat je nodig hebt: http://www.strichachtclub.de/c_aktue...euigkeiten.php
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door natalia Bekijk Berichtenthx ... waar moet ik op letten bij dit type, zijn er door de jaren heen problemen opgedoken die echt typerend zijn? VOOR DE KENNERS ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door natalia Bekijk Berichtenthx ... waar moet ik op letten bij dit type, zijn er door de jaren heen problemen opgedoken die echt typerend zijn? VOOR DE KENNERS ;-)
- Krikpunten
- Wielkastranden
- onderkant deuren
- Wielkasten achter
- kofferbodem
- Onder de achterbank, waar de achteras vastzit in de kas
- Onder de voetmatten
Goede test: Een glas water in het rooster onder de voorruit kappen, dat water moet direct weglopen
Technisch zijn die 250 blokken redelijk robuust, ze durven wel eens olie verbruiken, dus goed naar de uitlaatgassen kijken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door natalia Bekijk Berichtenw201 , kende gij iets van die motors , tis ne stuurautomaat .. is da goe?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door natalia Bekijk Berichtenw201 , kende gij iets van die motors , tis ne stuurautomaat .. is da goe?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenEn precies ook weinig roest
Ben eens benieuwd hoe die is. Ideaal om gewoon te hebben
Comment
-
In verband daarmee:
Ik heb wat gemaild met de verkoper en het lijkt alsof die wagen niet slecht is. Hij zei dat hij eens gepolierd zou moeten worden, dat er een beetje roest is boven de deurlijst boven de linkerachterdeur en dat er silentblocs vervangen moeten worden.
Hijzelf heeft onlangs vervangen: remmen + blokken voor- en achteraan en de klauwen achter en ook de voorruit.
Dus zeker de moeite om eens te gaan kijken!!
Ik zou zelf binnenkort nog een andere wagen willen kopen en heb daarom besloten om me daarop te concentreren.
Comment
Comment