Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Denk dat inderdaad een betere bak is, ook kwa betrouwbaarheid (W123 is dat sowieso al, maar denk dat een 230E dat nog iets meer is dan een 200)
Ook met het idee te reizen hiermee
Optisch is ie een pak minder, maar kan altijd zeggen dat ik een 'prachtige groene, met keuring en zuinigere motor' voor hetzelfde bedrag kan kopen en er nog een paar honderd euro af proberen krijgen :')
Optisch is ie een pak minder, maar kan altijd zeggen dat ik een 'prachtige groene, met keuring en zuinigere motor' voor hetzelfde bedrag kan kopen en er nog een paar honderd euro af proberen krijgen :')
Een 230E zal wel zuiniger zijn dan een 200 hoor.
Maar die groene is redelijk subliem dus je moet niet te veel compromissen maken. Technisch waarschijnlijk wat beter maar minder mooi. Het blijven benzines en die zullen zich er toch nooit echt toe lenen om nog 100-duizenden kilometers te rijden, louter omwille van de kostprijs...
Maar die groene is redelijk subliem dus je moet niet te veel compromissen maken. Technisch waarschijnlijk wat beter maar minder mooi. Het blijven benzines en die zullen zich er toch nooit echt toe lenen om nog 100-duizenden kilometers te rijden, louter omwille van de kostprijs...
mijn 230ce 435000 kmzelf gereden van 350000 tot 450000
en verkocht en die reed een hele tijd erna nog rond
Wat zou jij doen, stel dat die witte niets meer van de prijs wilt doen (maar perfect roestvrij is) én ik voor hetzelfde geld die groene kan kopen?
Het hangt een beetje van details af die beter of slechter kunnen zijn: Slijtage stoelen en pedalen, krassen, eventuele kleine beschadigingen en hoe de wagen rijdt, schakelt, stuurt.
Foto's zeggen niet genoeg al zijn die van de groene enorm overtuigend waardoor ik en iedereen met me daar naar zal neigen.
Kan zo'n 200 niet goedkoper op gas gezet worden dan een 230E? Volgens mij wel.
Morgen valt het verdict, hopelijk
Zijn die motoren geschikt om op gas te leggen? Wat kost zo een installatie ongeveer? Denk dat ik zou opteren voor een ringtank, proper en je verliest geen plaats.
LPG-tank ik m'n moeder haar Volvo komt van De Visser, goedkoop en tevreden van tot nu toe, ga daar eens horen
Comment