Proficiat Jakob!!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
oldtimer Mercedes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenAlleen in veel gevallen te duur.
Ik heb mijn 300SE met dezelfde km's voor 5000 gekregen :')
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
Ik heb mijn 300SE met dezelfde km's voor 5000 gekregen :')
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door calendomatic Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk BerichtenMijn oma rijdt momenteel met een W124, voor de motorisatie is het gokken, maar ik denk dat het een 200E is. Het beestje heeft alleszins paardjes te kort. Nu heeft die auto me al altijd geïnteresseerd en dus wil ik hem overnemen/krijgen. Omdat hij is afgekeurd willen ze de W124 vervangen door een nieuwe C180 met automaat.
Hij kreeg opmerkingen op volgende onderdelen- Ophanging (dempers)
- Roest (al weet ik niet waar, daarom zou ik ook graag de pijnpunten van dit type weten.)
- Uitstoot (wordt aangepakt)
Alleen de uitstoot was kritisch, voor de rest was hij goedgekeurd.
De auto is van 1988/89 naargelang aan wie ik het vraag en is altijd overdekt en verlucht geparkeerd.
Op de teller staat 185k km.
Nadelen zijn dan weer dat oma met de rechterflank terhoogte van het voorwiel iets geraakt heeft (is misschien nog uit te kloppen), en vanachter heeft ze precies een paaltje gepakt (gebarsten bumper). Zou men nog aan zo'n wisselstukken OEM kunnen geraken? En is dit betaalbaar?
Anders lijkt dit mij een geweldige kans om een oldie in mijn bezit te hebben.
Dus om een lang verhaal kort te maken, wat zijn de belangrijkste punten waar ik op moet letten bij aanschaf van een W124.
Alvast bedankt voor de wijze raad :p
Daar gaat m'n kans om een chique oldie te bemachtigen. Mijn oma is zo verknocht aan die auto dat ze een 'nieuwe' W124 op naft wil in originele toestand (OEM fanaat). Vandaag is ze al gaan kijken naar een nadat ze was doorverwezen door haar garage.
In de familie willen we ze liever in een moderne wagen met allerhande veiligheidsvoorzieningen laten rijden zoals een W204 C200 CGI Automatic, een E is wat te groot geworden voor haar alleen, denk ik zo
Edit: Al een chique gevonden op Mercedes Classic: http://newsroom.mercedes-benz-classi...id=3&id=95&f=1
€15.000 en 12000 km's, ik denk niet dat ik dit tegen haar moet zeggen of hij staat bij haar in de garage.
Iets dichterbij huis (Luik) een W124 200 gevonden voor € 3.750,- en 125.000 km's. Ik vind dit precies een hoge prijs voor een auto van 1990. Oma is al gaan kijken, en de auto is op een brug gezet, en het leek nog om een proper exemplaar te gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk BerichtenUhu, en in Gent :')
Heb ik een aantal maanden geleden ook eens te koop zien staan op internet, ochja heb nu een
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenNu moet je trouw blijven aan de uwe.
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenHier in de buurt rijdt nog zo'n donkeroranje 200D rond, ook schitterend!
Comment
Comment