Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die deksels blijven voorlopig zitten hoor, ik ga mn geld steken in dat spatbord en eventuele herstellingswerken aan dat interieur. (ipv die 2 banden die ik er nog moet voor kopen)
Geen sorry trouwens, meningen mogen altijd gegeven worden
Sowieso he
Ben nog steeds aan het wachten om hem in te schrijven tot ik zeker weet dat ze met de BE- begonnen zijn bij WebDiv... Maar heb gezien dat die kerel van het huis hierover een sloopvergunning heeft gekregen dus zou hem best zo snel op de baan krijgen dat hij elders kan staan. Maandag papiertjes versturen, hopen dus...
75 euro voor 4 stuks, met 2 banden met 8mm profiel (en 2 versleten)
Denk zilver zilver, zal eens een foto nemen
Zilver zilver is herspoten. Als er wat gelig in het zilver zit is het originele lak. Wat je kan doen om dat terug origineel te laten uitzien (als dat u interesseert is eerst met MB velgenlak spuiten een paar lagen, en dan afwerkgen met chroomverf).
75 voor 4 is inderdaad een koopje.
Ah super, merci. Als ik eens tijd heb (en de andere herstellingen aan die kar zijn afgerond) wil ik ze sowieso herspuiten, heb hier al eens op het forum foto's gezien van iemand die dat zelf gedaan heeft en dat gaf een mooi resultaat
Comment