Mededeling
Collapse
No announcement yet.
oldtimer Mercedes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Iets minder pimp is ook goe.
De SEC is echt zo een benz om mee in de VS te rijden. Vet, dik, veel te groot en lomp.... Logge blokken met lage compressie, hoog verbruik...
Comment
-
-
Jammerheid, een 300D zou ik anders ook wel zien zitten:
Comment
-
-
Last edited by W201; 08/03/2010, 22:35.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk BerichtenNaar die heb ik ook lang zitten kijken. Ik heb de verkoper zelf een mail gestuurd, maar hij antwoordt niet.
Staat die eigenlijk in België?
Comment
-
Mooi exemplaar en bijna oldtimer
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door *BMW*power Bekijk Berichten
Ahja, tis te zeggen, er zijn er zo gemaakt, en zie niet direct iets dat het doet lijken dat het niet een echte is.
Hij vraagt er wel veel voor imho, aangezien dat karren zijn die niet bruikbaar zijn niet meer. Veel te lang om ergens te parkeren, voor de fun ga je ook niet met een auto van +5m rondrijden als er een diesel inligt met het vermogen van een grasmaaier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIs zeker origineel.
Ahja, tis te zeggen, er zijn er zo gemaakt, en zie niet direct iets dat het doet lijken dat het niet een echte is.
Hij vraagt er wel veel voor imho, aangezien dat karren zijn die niet bruikbaar zijn niet meer. Veel te lang om ergens te parkeren, voor de fun ga je ook niet met een auto van +5m rondrijden als er een diesel inligt met het vermogen van een grasmaaier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenEn als je er huwelijken mee wil gaan rijden, kies je ook best een andere kleur dan rood
Comment
-
Foto's zijn geniaal.
Comment
-
Comment