Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oldtimer Mercedes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zet uw auto eens in een rek, altijd handig!
    Die letzten Worte ...
    ... eines Diesel-Fahrers:
    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
    W201 BENZIN

Comment

• Ik denk zelfs dat het karren zijn

Als je die andere zoekertjes bekijkt, interessante loods
      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Propere SLC en geen overdreven prijs.

Comment

• Ik zou graag een SLC hebben ter vervanging van mijn 123 en 201

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
            Ik zou graag een SLC hebben ter vervanging van mijn 123 en 201
            Dan moet je die twee karren te koop zetten he

Comment

• Ik zou denken dat het verstandiger is om eerst op zoek te gaan want heb een beetje het vermoeden dat het zeer moeilijk zou kunnen worden om een goede te vinden aangezien er nauwelijks te koop staan/verkocht zijn/nog bestaan. Of is dat een vergissing?

Comment

• Volgens mij is een SLC wel vindbaar, maar ik zou ineens voor een SL gaan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                  Volgens mij is een SLC wel vindbaar, maar ik zou ineens voor een SL gaan...
                  Als een SL niet minstens twee keer zoveel zou kosten als een SLC dan zou ik er ook niet aan denken om een SLC te willen
                  Last edited by Gere; 23/03/2010, 22:48.

Comment

Ik zou denken dat het verstandiger is om eerst op zoek te gaan want heb een beetje het vermoeden dat het zeer moeilijk zou kunnen worden om een goede te vinden aangezien er nauwelijks te koop staan/verkocht zijn/nog bestaan. Of is dat een vergissing?
                    Ik zou eerst die andere verkopen.
                    Het is niet dat je zonder auto valt he.

Als je eerst zoekt, en je gaat dan verkopen zit je misschien een jaar lang met 5 auto's. En dat zal wss ook niet de bedoeling zijn.

En met een beetje geluk kom je ondertussen een SL tegen tegen normale prijs, waardoor je er toch eentje kan kopen. SLC rijden is constant denken dat je een SL had moeten kopen. Das gelijk een Range Rover sport gaan rijden en dan naast een echte parkeren

Comment

• SLC zie je toch regelmatig te koop staan. Ik vind het vet en zou ook wel eentje willen .

Comment

• Stradge gaat je 190 kopen, hij moet maar automaat leren rijden .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                          hij moet maar automaat leren rijden .

Comment

Ik zou graag een SLC hebben ter vervanging van mijn 123 en 201
                            Tja SLC's heb je niet in 4 cilinder diesels ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              SLC rijden is constant denken dat je een SL had moeten kopen. Das gelijk een Range Rover sport gaan rijden en dan naast een echte parkeren
                              Weet ik niet. Subjectief.
                              SLC is wel lekker lange coupe. Juist interessant omdat de meesten het idd als de niet-SL zien en hem links laten.
                              SLC is doodgewoon een coupe S.

Comment

• Elke ochtend als ik naar school stap kom ik een heerlijke SL tegen, zilvergrijs, aan cafe Sunset. Binnenkort neem ik er wel eens een foto van. Staat vaak ook een knappe G daar.

Hier in een zijstraat (Frere Orbanlaan) staat er zelfs soms een witte SL, een van de laatste denk ik, met Gulli-velgen. Rare combinatie als je het hoort, maar echt razend knap

Een SL zou ik later ook nog zien zitten als weekendwagen, ofwel een A124...

Eerst de 123 op orde zetten en binnen een tweetal jaar beginnen kijken naar een 124D als daily.
                                Last edited by ; 24/03/2010, 00:05.

Comment

• 107 op gulli is knap.

Comment

• En of

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
                                      SLC is doodgewoon een coupe S.
                                      De R107 staat op het onderstel van de 114 dus geen 116-onderstel. De opvolger is de SEC en da's een coupe S. Een SLC is dus echt wel een SL en da's net veel leuker dan een 116 of 126 coupe.

Wat zou een goed budget zijn voor een SLC?

Comment

• voor 4000 zou je toch redelijk deftig mogen hebben
                                        hier in de geburen wordt er nog een 280slc dagelijks (op o platen, stond tot voor 2 jaar op normale platen) gebruikt door een bejaard koppel

Comment

• het gekke was dat een slc nieuw een pak duurder was dan de sl

Comment

Working...
                                          X