Zet uw auto eens in een rek, altijd handig!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
oldtimer Mercedes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik denk zelfs dat het karren zijn
Als je die andere zoekertjes bekijkt, interessante loods
Comment
-
Propere SLC en geen overdreven prijs.
Comment
-
Ik zou graag een SLC hebben ter vervanging van mijn 123 en 201
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenIk zou graag een SLC hebben ter vervanging van mijn 123 en 201
Comment
-
Ik zou denken dat het verstandiger is om eerst op zoek te gaan want heb een beetje het vermoeden dat het zeer moeilijk zou kunnen worden om een goede te vinden aangezien er nauwelijks te koop staan/verkocht zijn/nog bestaan. Of is dat een vergissing?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenVolgens mij is een SLC wel vindbaar, maar ik zou ineens voor een SL gaan...Last edited by Gere; 23/03/2010, 22:48.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenIk zou denken dat het verstandiger is om eerst op zoek te gaan want heb een beetje het vermoeden dat het zeer moeilijk zou kunnen worden om een goede te vinden aangezien er nauwelijks te koop staan/verkocht zijn/nog bestaan. Of is dat een vergissing?
Het is niet dat je zonder auto valt he.
Als je eerst zoekt, en je gaat dan verkopen zit je misschien een jaar lang met 5 auto's. En dat zal wss ook niet de bedoeling zijn.
En met een beetje geluk kom je ondertussen een SL tegen tegen normale prijs, waardoor je er toch eentje kan kopen. SLC rijden is constant denken dat je een SL had moeten kopen. Das gelijk een Range Rover sport gaan rijden en dan naast een echte parkeren
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenIk zou graag een SLC hebben ter vervanging van mijn 123 en 201
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenSLC rijden is constant denken dat je een SL had moeten kopen. Das gelijk een Range Rover sport gaan rijden en dan naast een echte parkeren
SLC is wel lekker lange coupe. Juist interessant omdat de meesten het idd als de niet-SL zien en hem links laten.
SLC is doodgewoon een coupe S.
Comment
-
Elke ochtend als ik naar school stap kom ik een heerlijke SL tegen, zilvergrijs, aan cafe Sunset. Binnenkort neem ik er wel eens een foto van. Staat vaak ook een knappe G daar.
Hier in een zijstraat (Frere Orbanlaan) staat er zelfs soms een witte SL, een van de laatste denk ik, met Gulli-velgen. Rare combinatie als je het hoort, maar echt razend knap
Een SL zou ik later ook nog zien zitten als weekendwagen, ofwel een A124...
Eerst de 123 op orde zetten en binnen een tweetal jaar beginnen kijken naar een 124D als daily.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk BerichtenSLC is doodgewoon een coupe S.
Wat zou een goed budget zijn voor een SLC?
Comment
Comment