Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oldtimer Mercedes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren eindelijk te weten gekomen wie met de witte w123 240d met Cxxxxx nummerplaat naar school komt: Een vrij knappe blondine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
      Typische kar voor vijftigers die elk jaar naar het Zwarte Woud of naar Oostenrijk op vakantie gaan, 's zaterdags hun wekelijks bezoek brengen aan de Makro, er hun maaltijd (Ardeens gebraad met frieten) nuttigen en continue naar muziek van Marianne Weber en consorten luisteren
      Trieste typering van het volk dat met dergelijke karren rijdt
      Ik wil énorm graag een S124 (zo mogelijk met een AMG-pakketje op, volledig AMG getuned is niet te betalen/onderhouden) voor dagelijks kilometers mee te vreten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
        Gisteren eindelijk te weten gekomen wie met de witte w123 240d met Cxxxxx nummerplaat naar school komt: Een vrij knappe blondine
        Zalig

Foto?

Comment

• Volgende week donderdag beginnen

Last edited by ; 05/06/2011, 13:38.

Comment

• Fak

Comment

• wacht maar tot ie klaar is

alleen nog beslissen of het een racer of cruiser gaat worden

Comment

• Daarnet het genoegen gehad met een witte W123 te mogen rijden van 1985-1986 met amper 48.000 km op de klokken! Echt mint staat! just de schouder van de bestuurderszetel had een klein beetje gebruikssporen... Wel cool zo een witte kar met blauw interieur

eigenaar heeft er 3 jaar terug 4000 euro voor gegeven, had toen 45.000km.
                Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                Motoren & Tjeurisme

Comment

• Welke motor zat er in?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                    wacht maar tot ie klaar is

alleen nog beslissen of het een racer of cruiser gaat worden
                    Cruiser

Comment

Welke motor zat er in?
                      Helaas "slechts" een 2.0 nafte. Draaide wel gelijk een zwitsers horloge!
                      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                      Motoren & Tjeurisme

Comment

• Proficiat Carlito, zeer dikke slee die W116, al vind ik dat gas gedoe niet echt kunnen

Comment

Zalig

Foto?
                          ik zal er morgen eens voor zien. Al zal het zonder het meisje zijn

Comment

• Was wel de bedoeling dat ze er ook op stond he

Comment

Was wel de bedoeling dat ze er ook op stond he
                              Ik zou wel stalen kloten hebben moest ik hier morgen een foto posten met haar poserend naast de benz Nee daar ben ik wat verlegen voor Ik ben ook maar een keer samen aangekomen op de parking..

Comment

Volgende week donderdag beginnen

goed zow !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                                  Proficiat Carlito, zeer dikke slee die W116, al vind ik dat gas gedoe niet echt kunnen
                                  bwa, nu zijn ze oldtimer
                                  mijn 280s carb draaide op benzine ook als een carb
                                  een 116 kan zoiets hebben

Comment

Volgende week donderdag beginnen

Heb je die nu zelf gekocht of is dat eentje van een kameraad waaraan je gaat werken?
                                    Afhankelijk van de waarde die die dingen gaan zou ik er een cruiser van maken. Wanneer je daar een racer mee wil bouwen, dan ga je denk ik nooit aan een echt lààg gewicht raken en ga je technisch denk ik high-end tuning-onderdelen moeten zoeken om dat ding toch iets of wat track-worthy moeten te maken, nee?

Comment

• ik zou er een 190 d 2.5 turbo in pleuren zelfs als het ni anders kan

Comment

• Dat wordt toch geen daily?

Meer foto's!
                                        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• voor de liefhebbers:

Comment

Working...
                                          X