Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Typische kar voor vijftigers die elk jaar naar het Zwarte Woud of naar Oostenrijk op vakantie gaan, 's zaterdags hun wekelijks bezoek brengen aan de Makro, er hun maaltijd (Ardeens gebraad met frieten) nuttigen en continue naar muziek van Marianne Weber en consorten luisteren
Trieste typering van het volk dat met dergelijke karren rijdt
Ik wil énorm graag een S124 (zo mogelijk met een AMG-pakketje op, volledig AMG getuned is niet te betalen/onderhouden) voor dagelijks kilometers mee te vreten.
Daarnet het genoegen gehad met een witte W123 te mogen rijden van 1985-1986 met amper 48.000 km op de klokken! Echt mint staat! just de schouder van de bestuurderszetel had een klein beetje gebruikssporen... Wel cool zo een witte kar met blauw interieur
eigenaar heeft er 3 jaar terug 4000 euro voor gegeven, had toen 45.000km.
Ik zou wel stalen kloten hebben moest ik hier morgen een foto posten met haar poserend naast de benz Nee daar ben ik wat verlegen voor Ik ben ook maar een keer samen aangekomen op de parking..
Heb je die nu zelf gekocht of is dat eentje van een kameraad waaraan je gaat werken?
Afhankelijk van de waarde die die dingen gaan zou ik er een cruiser van maken. Wanneer je daar een racer mee wil bouwen, dan ga je denk ik nooit aan een echt lààg gewicht raken en ga je technisch denk ik high-end tuning-onderdelen moeten zoeken om dat ding toch iets of wat track-worthy moeten te maken, nee?
Comment