Oorspronkelijk geplaatst door d_s
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
oldtimer Mercedes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzoekertje is weg
prachtinterieur, maar alleen door hen op oldtimerplaten gekeurd te krijgen en de rubbers en de banden zijn rot
ik wil instappen en rijden, tuurlijk had je dat voor die 3500 ni gekunnen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenShit wat hebben ze nu met kapaza gedaan
Comment
-
Bijna alle rubrieken zijn gewoonweg afgeschaft, dat is helemaal niet overzichtelijker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk BerichtenIdd, de oude kapaza vond ik handiger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenBuiten die matten vind ik dat interieur prachtig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenleer is ordinair
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik denk zelfs dat pullman even duur als optie was als leder
carlito een idee
Op een 6.9 en 126 SEC was velours wel standaard, maar moest je bijbetalen voor leder. was iets van een 400 mark duurder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzoek eens een 450 sel 6.9 met leder
tis niet dat die kerels of dames dat niet konden betalen, al zeker niet als ze bvb de blusinstallatie hebben
leer is ordinair heeft nog lang bij benz-lovers gespeeld
Het gewone stofje is echt lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenEen pullmaninterieur kan ik best smaken als de kleur een beetje aangenaam is, maar dat in die sec is toch geen pullman?
Het gewone stofje is echt lelijk.
Vervolgens kon je bijbetalen voor leder of amaretta
Comment
Comment