Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oldtimer Mercedes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
    is dat museum de moeite waard om tot daar te rijden? (naar daar rijden kost heel wat moeite en benzine dus het moet een pak interessanter zijn dan een museum hier )
    Ik vond dat museum zéér de moeite, maar om enkel en alleen daarvoor naar Stuttgart te rijden is misschien wat gek? Ik heb het toen gecombineerd met oa. ook het BMW- en Audi-museum, maar we overnachtten wel in Zuid-Duitsland. In het terugkeren zijn we nog langs het Porsche-museum geweest.

Comment

is dat museum de moeite waard om tot daar te rijden? (naar daar rijden kost heel wat moeite en benzine dus het moet een pak interessanter zijn dan een museum hier )
      100% de moeite, ik ben vorige week geweest, en zou direct terug gaan omdat ik niet genoeg heb gezien!
      Ik wil eventueel ook rijden, gaat niet zo snel maar is wel diezel wat goedkoper is in kosten & in verbruik.
      Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
      ik mag in ieder geval gratis binnen
      why?
      Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
      Als je gaat en je zoekt nog iemand om je auto te vullen.
      Ik ga dan ook mee!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
        Ik vond dat museum zéér de moeite, maar om enkel en alleen daarvoor naar Stuttgart te rijden is misschien wat gek? Ik heb het toen gecombineerd met oa. ook het BMW- en Audi-museum, maar we overnachtten wel in Zuid-Duitsland. In het terugkeren zijn we nog langs het Porsche-museum geweest.
        Ik heb er toen een roadtripje van gemaakt met 2 maten, eerst naar de Nürburgring, daar ergens goedkoop overnacht, volgende dag doorgereden naar Stuttgart, daar Porsche museum gedaan (knap, maar niet echt zot), 's avonds wat in Stuttgart rondgelopen (best een mooie stad eigenlijk), Hotelletje, dan Mercedes Museum (echt serieus de moeite, we waren allemaal zwaar onder de indruk), dan terug naar huis gereden, wat eigenlijk nog vrij vlot ging.

Comment

ik mag in ieder geval gratis binnen
          Waarom gratis binne?
          Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
          Current:
          1987 Mercedes-Benz W124 200D
          1979 Mercedes-Benz W123 280E
          1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
          Ex:
          1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
          1976 Mercedes-Benz W123 250
          1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
          1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
          1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
          1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
          2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
          1980 Mercedes-Benz W123 280
          1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• goed idee om dat eens samen te doen, in een van de komende vakantie's ofzo. als je het verbruik door x man deelt wordt het opeens wél goedkoop zeker als je het dan combineert met andere automusea in de omgeving.

Day ticket (complimentary)
            0,00
            journalists

Comment

• edit: gepost in verkeerde topic, sorry
              Last edited by ; 07/11/2010, 04:25.

Comment

• Ok sinds ik zelf geen flauw idee heb, wat is het volgende nog waard:
                • w116 350 SEL
                • net nieuwe dorpels ingelast alsook wielkasten terug opgelast
                • brandstofpomp is stuk maar een nieuwe zit er al wel bij, auto staat ook al een geruime tijd stil
                • carosserie is wel wat werk aan, ik weet dat er een deuk in de bestuurdersdeur zit () en er is een klein blaasje is aan het schuifdak -> ik denk dus best een complete respray
                km's en bouwjaar heb ik geen idee van, auto moet niet echt weg maar de eigenaar zou ze wel willen verkopen aan iemand die ie kent en waarvan ie zeker is dat ie die kar gaat opmaken (aan mij dus )
                Enige nadeel is dat ik met een prijs moet komen, te laag en ie doet ze niet weg, dus kom niet af met 5 euro

Comment

• Zou je het zelf gaan doen dan?

De meesten zijn erg slecht. Erg veel is één met werk ook niet waard.
                  2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Uw bod kan je optrekken, zakken is moeilijker .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                      Zou je het zelf gaan doen dan?

De meesten zijn erg slecht. Erg veel is één met werk ook niet waard.
                      Het is niet mijn bedoeling er echt veel zelf aan te werken, maar ondertussen heb ik al wat contacten die ik kan gebruiken.

Het zou zowiezo als project dienen, gespreid over een aantal jaren.

Wat is niet veel waard? 1000 euro ofzo?

Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                      Uw bod kan je optrekken, zakken is moeilijker .
                      Ja dat wel, is ook al even geleden dat ik die auto gezien heb, zou eens moeten gaan kijken eerst maar die kar staat in Wallonie

Comment

• 1400 maximum als hij voor de rest nog vrij goed is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk Berichten
                          Ok sinds ik zelf geen flauw idee heb, wat is het volgende nog waard:
                          • w116 350 SEL
                          • net nieuwe dorpels ingelast alsook wielkasten terug opgelast
                          • brandstofpomp is stuk maar een nieuwe zit er al wel bij, auto staat ook al een geruime tijd stil
                          • carosserie is wel wat werk aan, ik weet dat er een deuk in de bestuurdersdeur zit () en er is een klein blaasje is aan het schuifdak -> ik denk dus best een complete respray
                          km's en bouwjaar heb ik geen idee van, auto moet niet echt weg maar de eigenaar zou ze wel willen verkopen aan iemand die ie kent en waarvan ie zeker is dat ie die kar gaat opmaken (aan mij dus )
                          Enige nadeel is dat ik met een prijs moet komen, te laag en ie doet ze niet weg, dus kom niet af met 5 euro
                          Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                          1400 maximum als hij voor de rest nog vrij goed is
                          Dat is idd ongeveer wat ie waard is.
                          Maar voor dat geld ga je er nergens zo eentje kunnen kopen die roestvrij is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=183029965

een echte oldie itt de 420 in moderne kleuren
                            hou van de overgang, ben er niet uit welke mooist is fl of niet
                            vandaag 'eigenaar' van deze aan de lijn gehad, tel nr +34

auto staat in alicante, staat zou a1 zijn, kleurenstelling vind ik top

vreemd verhaal...ook geen cc

Comment

1400 maximum als hij voor de rest nog vrij goed is
                              Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              Dat is idd ongeveer wat ie waard is.
                              Maar voor dat geld ga je er nergens zo eentje kunnen kopen die roestvrij is.
                              Ok thx!

Comment

vandaag 'eigenaar' van deze aan de lijn gehad, tel nr +34

auto staat in alicante, staat zou a1 zijn, kleurenstelling vind ik top

vreemd verhaal...ook geen cc

ALs je geen 10 000 wil geven aan de 420, zeker geen 7500 aan deze.

Comment

• stond die 380 in wemmel zoals de ad suggereert, was die a1 met alles werkend zoals verkoper zegt, én gekeurd
                                  heb ik daar mss zeker wel 7500 voor over

aloewel geen cc wel dikke kaka is

Comment

aloewel geen cc wel dikke kaka is
                                    De eerste betaalbare 300CE die dat als enige heeft dat niet werkt en geen rot koop ik 'm onmiddellijk.

Comment

• Steben, is dat niets voor u?
                                      http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI...E:B:SS:BE:1123
                                      Full option, en turbodiesel motor met automaat, en met relatief weinig kilometers.

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

bobo

Comment

Working...
                                        X