Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
oldtimer Mercedes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichtenis dat museum de moeite waard om tot daar te rijden? (naar daar rijden kost heel wat moeite en benzine dus het moet een pak interessanter zijn dan een museum hier )
Ik wil eventueel ook rijden, gaat niet zo snel maar is wel diezel wat goedkoper is in kosten & in verbruik.
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichtenik mag in ieder geval gratis binnen
Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk BerichtenAls je gaat en je zoekt nog iemand om je auto te vullen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenIk vond dat museum zéér de moeite, maar om enkel en alleen daarvoor naar Stuttgart te rijden is misschien wat gek? Ik heb het toen gecombineerd met oa. ook het BMW- en Audi-museum, maar we overnachtten wel in Zuid-Duitsland. In het terugkeren zijn we nog langs het Porsche-museum geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichtenik mag in ieder geval gratis binnenIhr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Ok sinds ik zelf geen flauw idee heb, wat is het volgende nog waard:
- w116 350 SEL
- net nieuwe dorpels ingelast alsook wielkasten terug opgelast
- brandstofpomp is stuk maar een nieuwe zit er al wel bij, auto staat ook al een geruime tijd stil
- carosserie is wel wat werk aan, ik weet dat er een deuk in de bestuurdersdeur zit () en er is een klein blaasje is aan het schuifdak -> ik denk dus best een complete respray
Enige nadeel is dat ik met een prijs moet komen, te laag en ie doet ze niet weg, dus kom niet af met 5 euro
Comment
-
Zou je het zelf gaan doen dan?
De meesten zijn erg slecht. Erg veel is één met werk ook niet waard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenZou je het zelf gaan doen dan?
De meesten zijn erg slecht. Erg veel is één met werk ook niet waard.
Het zou zowiezo als project dienen, gespreid over een aantal jaren.
Wat is niet veel waard? 1000 euro ofzo?
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenUw bod kan je optrekken, zakken is moeilijker .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk BerichtenOk sinds ik zelf geen flauw idee heb, wat is het volgende nog waard:
- w116 350 SEL
- net nieuwe dorpels ingelast alsook wielkasten terug opgelast
- brandstofpomp is stuk maar een nieuwe zit er al wel bij, auto staat ook al een geruime tijd stil
- carosserie is wel wat werk aan, ik weet dat er een deuk in de bestuurdersdeur zit () en er is een klein blaasje is aan het schuifdak -> ik denk dus best een complete respray
Enige nadeel is dat ik met een prijs moet komen, te laag en ie doet ze niet weg, dus kom niet af met 5 euroOorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten1400 maximum als hij voor de rest nog vrij goed is
Maar voor dat geld ga je er nergens zo eentje kunnen kopen die roestvrij is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhttp://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=183029965
een echte oldie itt de 420 in moderne kleuren
hou van de overgang, ben er niet uit welke mooist is fl of niet
auto staat in alicante, staat zou a1 zijn, kleurenstelling vind ik top
vreemd verhaal...ook geen cc
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten1400 maximum als hij voor de rest nog vrij goed isOorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDat is idd ongeveer wat ie waard is.
Maar voor dat geld ga je er nergens zo eentje kunnen kopen die roestvrij is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenvandaag 'eigenaar' van deze aan de lijn gehad, tel nr +34
auto staat in alicante, staat zou a1 zijn, kleurenstelling vind ik top
vreemd verhaal...ook geen cc
ALs je geen 10 000 wil geven aan de 420, zeker geen 7500 aan deze.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenaloewel geen cc wel dikke kaka is
Comment
-
Steben, is dat niets voor u?
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI...E:B:SS:BE:1123
Full option, en turbodiesel motor met automaat, en met relatief weinig kilometers.
Comment
Comment