Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oldtimer Mercedes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    geen autobak
    Autobak?

E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
      Autobak?
      automatische versnellingsbak

Comment

• Wie rijdt er dan ook met een automaat in een off-roader. (tenzij je zo'n 'kijk mij, ik heb een jeep, maar eigenlijk rij ik er enkel mee in 't stad' type bent natuurlijk)

E30SHOP.be
        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Zucht

Comment

Wie rijdt er dan ook met een automaat in een off-roader. (tenzij je zo'n 'kijk mij, ik heb een jeep, maar eigenlijk rij ik er enkel mee in 't stad' type bent natuurlijk)
            Autobak schijnt beter te werken in sommige gevallen, om off-road te rijden

Maar kom...

Comment

Wie rijdt er dan ook met een automaat in een off-roader. (tenzij je zo'n 'kijk mij, ik heb een jeep, maar eigenlijk rij ik er enkel mee in 't stad' type bent natuurlijk)
              benieuwd hoeveel jij al offroad bent gegaan met een manueel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
                benieuwd hoeveel jij al offroad bent gegaan met een manueel?
                Ik rij niet off-road, maar heb wel een maat die het vaak doet. Zelf heeft hij een Jeep Grand Cherokee Classic maar zijn maat heeft een Defender 90, en hij wil ook een Defender kopen als z'n Jeep op is.

Ze hebben al vaak andere terreinwagens mogen lostrekken met de Defender.

M'n maat heeft overigens het leuke koosnaampje 'Pretender' bedacht voor de G-reeks.

De G zal dan wel luxueuzer zijn (het is nog altijd een Benz), maar ik vind hem gewoon lelijker (pausmobiel) dan een Defender en hij kost nog eens meer dan de helft ook.

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                  3k, maar ik heb niet gepusht omdat er voor mij te veel werk aan zit. Ik weet wat carrosserie en laswerk kost, zeker als je daarvan niks zelf kan...

Denk dat je hem voor 2.5 misschien wel mee hebt.
                  Fuck, verwijderd

Comment

• Ian is nog niet klaar voor een Benz.
                    Die letzten Worte ...
                    ... eines Diesel-Fahrers:
                    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                    W201 BENZIN

Comment

• We laten hem eerst een examen afleggen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                        We laten hem eerst een examen afleggen .
                        Aan het stuur van Helga

Comment

• Djeezés!

E30SHOP.be
                          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Djeezés!

Comment

• Ik hoef toch geen automaat alleen omdat jullie dat zo graag hebben? Net zoals al die VW 'liefhebbers' die zowat eisen dat je auto altijd verlaagd moet zijn (oke ja het is mooi maar kan niet altijd door praktische redenen), witte pinkers moet hebben etc...

Als ik een Benz zou kopen is het nog altijd mijn auto dus doe ik ermee wat ik wil.

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Ik hoef toch geen automaat alleen omdat jullie dat zo graag hebben? Net zoals al die VW 'liefhebbers' die zowat eisen dat je auto altijd verlaagd moet zijn (oke ja het is mooi maar kan niet altijd door praktische redenen), witte pinkers moet hebben etc...

Als ik een Benz zou kopen is het nog altijd mijn auto dus doe ik ermee wat ik wil.

ian toch
                                velen onder ons rijden dan ook zonder automaat he!
                                Maar dat wil niet zeggen dat automaten niet gelied zijn of dat ze enkel voor leegzakken en debielen zijn enzo.

Ikzelf heb in mijn jonge leven familiegewijs wel een "traditie" ondervonden van automaten, soit.

Comment

Net zoals al die VW 'liefhebbers' die zowat eisen dat je auto altijd verlaagd moet zijn (oke ja het is mooi maar kan niet altijd door praktische redenen)
                                  Dat zijn geen echte liefhebbers !
                                  Benzine
                                  '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                  '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                  Diesel
                                  '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                  '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                  '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                  '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                  '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• iedereen doet met z'n kar wat hij wil maar er bestaat een ethische code

Comment

• jupke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten

jupke

mooie s123

Comment

• soms denk ik me beter een s123 te kopen volgend jaar dan een s124

Comment

Working...
                                          X