Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
oldtimer Mercedes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichtenik ben al weer aan het denken aan m'n volgende auto. zal geen mercedes worden waarschijnlijk.
Comment
-
En wa voor ne renault?Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichtenr4 fourgon 4 of r4 fourgon 6
of een acadiane
Comment
-
nee, maar ik plan vanaf volgend schooljaar automechanica en lassen te volgen. zou daarvoor graag nog een klein goedkoop bakje hebben waar ik zelf eigenhandig aan kan werken. mijn ouders hebben ooit zelf bijna zo'n acadiane gehad en heb dat model samen met zo'n r4 fourgon altijd leuk gevonden. elke keer wanneer ik in kleine franse dorpjes ben en ze zie rijden slaat die vonk weer over.
zo'n bakjes zijn daar heelgoedkoop te vinden en enorm makkelijk om zelf aan te sleutelen. perfect om (eventueel tijdelijk) op o-plaat in te schrijven.
Comment
-
mercedes
Oorspronkelijk geplaatst door mercedes Bekijk BerichtenHeb een 30 jarige Mercedes model 123 , een 300 diesel met automatische versnellingsbak , ik rijd er elke dag mee en hij is in perfecte staat , ben er nog verleden zomer zo maar eventjes mee naar Spanje Benidorm geweest zonder enig probleem ,maar wat is nu zo'n wagen feitelijk waard bij verkoop.
heb je foto's
neem contact op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oldcar expertise Bekijk Berichtenwelk bouwjaar.
heb je foto's
neem contact op.
zo onder de duiven schieten van de forumites
als zo een kar vrij is is dat eerst voor bobo
Comment
-
Vanmiddag gespot:
W123 240D. Heb hem daar al vaak geparkeerd zien staan, maar nu zag ik hem eens rijden (en hij was net weer aan het parkeren toen ik de foto nam )
Comment
-
Ziet er leuker uit op foto denk ik. En ik moest idd aan jou denken toen ik die witte W123 met brede kont een paar auto's voor mij zag. (voor mij reed ook een W124 ^^). En vlakbij m'n werk staat nog een witte W123 240D, maar die staat al een tijd stil zonder platen, en er mist een wieldop helaas.
Mensen van Waregem en Zulte zullen het wss wel herkennen (zie de torens van Leievoeders op de achtergrond).
Die 205 is volgens mij van 1 van die fabrieken, want er staan er nog een paar (met platen op dan).
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
Ik had erger gevreesd bij het zien van de eigenaar
Comment
-
http://nl.kapaza.be/belgie/mercedes-...s-53600812.htm
Mooie kar, wel spijtig van die Hawai-toestanden. Vind dat altijd verschrikkelijk lelijk En doet mij wat twijfelen over het soort eigenaar/staat van die kar (jonge gast allicht - Johny )
Comment
Comment